Hledat
Zobrazují se záznamy 1-18 z 18
Paratexts to Non-Linear Media Texts: Paratextuality in Video Games Culture
Paratexty k nelineárním mediálním textům: Paratextualita v kultuře počítačových her
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Tomáš
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 09. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Paratexts to Non-Linear Media Texts: Paratextuality in Video Game Culture Jan Švelch Abstrakt Tématem této disertační práce je paratextualita v kultuře počítačových her. Koncept paratextuality představil literární teoretik ...
Paratexts to Non-Linear Media Texts: Paratextuality in Video Game Culture Jan Švelch Abstract The thesis explores paratextuality in the video game culture. This concept coined in 1982 by Gérard Genette in the context of ...
Paratexts to Non-Linear Media Texts: Paratextuality in Video Game Culture Jan Švelch Abstract The thesis explores paratextuality in the video game culture. This concept coined in 1982 by Gérard Genette in the context of ...
Problematika vizuálních obsahů na sociálních sítích: Analýza užití uživatelských filtrů v aplikaci Instagram
The Problems of Visual Content on Social Networks: An Analysis of User Filters Implemented on Instagram
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Láb, Filip
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bibliografický záznam Huněk, F. (2019). Problematika vizuálních obsahů na sociálních sítích. Analýza užití uživatelských filtrů v aplikaci Instagram. Praha, 2019. 123 s. Disertační práce (Ph.D.) Univerzita Karlova, Fakulta ...
Bibliographical Reference Hunek, F. (2019). The problems of visual content on social networks: An analysis of user filters implemented on Instagram. Prague, 2019. p. 123. Dissertation thesis (Ph.D.) Charles University in ...
Bibliographical Reference Hunek, F. (2019). The problems of visual content on social networks: An analysis of user filters implemented on Instagram. Prague, 2019. p. 123. Dissertation thesis (Ph.D.) Charles University in ...
Mediální prezentace dvojice Miroslav Zikmund a Jiří Hanzelka v letech 1947-1970
Media Presentation of Miroslav Zikmund and Jiri Hanzelka in the years 1947-1970
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štoll, Martin
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 24. 04. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Media Presentation od Miroslav Zikmund and Jiri Hanzelka in the years 1947-1969 Abstract Author: Petr Horký Department: FSV UK, Department of Media Studies Supervisor: Prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. Miroslav Zikmund ...
Mediální prezentace dvojice Miroslav Zikmund a Jiří Hanzelka v letech 1947-1969 abstrakt Autor: Mgr.MgA. Petr Horký Katedra: Katedra mediálních studií Školitel: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. Miroslav Zikmund (1919-2021) ...
Mediální prezentace dvojice Miroslav Zikmund a Jiří Hanzelka v letech 1947-1969 abstrakt Autor: Mgr.MgA. Petr Horký Katedra: Katedra mediálních studií Školitel: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. Miroslav Zikmund (1919-2021) ...
Sports Communication on Social Media: Analyzing the Facebook Content of Czech Professional Athletes and Audience Reactions
Sportovní komunikace na sociálních sítích: Analýza oficiálních facebookových stránek českých sportovců a reakce fanoušků
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němcová Tejkalová, Alice
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 03. 11. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This dissertation is aimed at exploring social media communication of Czech athletes, with a focus on the commercialization of their content. Its purpose is to analyze the subject from the perspective of the athletes who ...
Tato disertační práce se soustředí na zkoumání komunikace českých sportovců prostřednictvím sociálních médií se zaměřením na možnou komercializaci sportu v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat tuto komunikaci ...
Tato disertační práce se soustředí na zkoumání komunikace českých sportovců prostřednictvím sociálních médií se zaměřením na možnou komercializaci sportu v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat tuto komunikaci ...
Photojournalism after Digitalization: State of Photojournalism in the Czech Republic
Fotožurnalistika po digitalizaci: Stav fotožurnalistiky v České republice po digitalizaci
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Silverio, Robert
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 26. 09. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This dissertation undertakes ethnographic research to examine photojournalism in the Czech Republic comprehensively. It builds on the importance of news images in the media representation of reality while considering the ...
Disertační práce předkládá etnografický výzkum, jehož hlavním cílem je komplexně prozkoumat fotožurnalistiku v České republice. Základním předpokladem této práce je, že fotografie má významný podíl na mediální konstrukci ...
Disertační práce předkládá etnografický výzkum, jehož hlavním cílem je komplexně prozkoumat fotožurnalistiku v České republice. Základním předpokladem této práce je, že fotografie má významný podíl na mediální konstrukci ...
Síla a efektivita fotožurnalismu v digitální éře
Power and Effectiveness of Photojournalism in the Digital Age
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Láb, Filip
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 18. 11. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This dissertation thesis deals with the emotional power and effectiveness of photojournalism in the digital age. It focuses on journalistic photographs in the context of their emotional impact and examines the effects of ...
Disertační práce se zabývá emocionální silou a efektivitou fotožurnalismu v digitálním věku. Věnuje se novinářským fotografiím v kontextu jejich emocionální působivosti a zkoumá dopady emoční odezvy na příjemce médií. V ...
Disertační práce se zabývá emocionální silou a efektivitou fotožurnalismu v digitálním věku. Věnuje se novinářským fotografiím v kontextu jejich emocionální působivosti a zkoumá dopady emoční odezvy na příjemce médií. V ...
Samizdat v post-digitální době: Vliv nového materialismu na proměnu zinové scény a subkulturního kapitálu
Samizdat in the post-digital era
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Turek, Pavel
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 20. 05. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato disertační práce zkoumá roli materiálu v šesti vybraných zinech ze subkulturních, uměleckých a aktivistických kruhů. Práce se zabývá tištěn konceptů alternativních médií, podává stručný přehled teoretických perspektiv ...
This dissertation examines the role of material in six selected zines from subcultural, artistic and activist circles. The work deals with printed micro media with a small reach and is based on the concepts of alternative ...
This dissertation examines the role of material in six selected zines from subcultural, artistic and activist circles. The work deals with printed micro media with a small reach and is based on the concepts of alternative ...
Mediální gramotnost pohledem aktérů mediálního vzdělávání dospělých
Media Literacy as Perceived by Key Agents of the Media Education of Adults
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 11. 03. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The topic of the dissertation is media literacy as perceived by key agents of the media education of adults. Media literacy is a term that can be viewed differently and whose content changes over time. For this reason, the ...
Tématem disertační práce je mediální gramotnost z pohledu klíčových aktérů mediálního vzdělávání dospělých. Mediální gramotnost je pojem, na který může být nahlíženo různě a jehož obsah se v čase mění. Z tohoto důvodu je ...
Tématem disertační práce je mediální gramotnost z pohledu klíčových aktérů mediálního vzdělávání dospělých. Mediální gramotnost je pojem, na který může být nahlíženo různě a jehož obsah se v čase mění. Z tohoto důvodu je ...
Brand-lurking Phenomenon on Social Media
Fenomén neviditelných uživatelů sociálních sítí a jejich vztah ke značce
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Supa, Markéta
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 27. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Brand-lurking Phenomenon on Social Media Abstract The key measures to assess consumer-brand engagement on social media have mainly been visible interactions with media content, including 'likes', comments and shares. ...
Fenomén neviditelných uživatelů na sociálních sítích a jejich vztah ke značce Abstrakt Klíčovými metrikami k posouzení zájmu spotřebitele na sociálních sítích byly dosud ve výzkumu používány převážně veřejně viditelné ...
Fenomén neviditelných uživatelů na sociálních sítích a jejich vztah ke značce Abstrakt Klíčovými metrikami k posouzení zájmu spotřebitele na sociálních sítích byly dosud ve výzkumu používány převážně veřejně viditelné ...
Životní styl za První republiky na příkladu gastronomie v českém dobovém tisku
Life style in Czechoslovakia (1918 - 1938) described in gastronomy sections in newspapers and journals of that time
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 10. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The popularity of the First Czechoslovak Republic in today's press is evident. The rebirth of Czech cuisine is apparent in an inland gastronomy in the last five or seven years. Both chefs and food writers refer to the First ...
Popularita období první republiky je z obsahu současných médií zřejmá. Zhruba v posledních pěti sedmi letech je v tuzemské gastronomii patrná renesance české kuchyně. Šéfkuchaři i novináři píšící o jídle se stále častěji ...
Popularita období první republiky je z obsahu současných médií zřejmá. Zhruba v posledních pěti sedmi letech je v tuzemské gastronomii patrná renesance české kuchyně. Šéfkuchaři i novináři píšící o jídle se stále častěji ...
Obraz přijetí Eura v českém tisku
The image of Euro adoption in Czech press
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křeček, Jan
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 16. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Současná portrétní fotografie v českých časopisech
Contemporary portrait photography in Czech magazines
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lábová, Alena
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 20. 06. 2006
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Vývoj regionálneho mediálneho priestoru v Česku v porovnaní so Slovenskom - Regióny Náchodsko a Bánovecko
The development of regional media space in Czech Republic in comparison with Slovakia - Náchod and Bánovce regions
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 18. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Legitimita médií veřejné služby v 21. století: role analýzy publika
The Legitimacy of Public Service Media in the 21st Century: The Role of Audience Analysis
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečas, Vlastimil
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 16. 03. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The dissertation thesis addresses the current position of European public service media. After many years in the position of naturally monopolistic broadcasters, these media are competing for attention not only with a ...
Disertační práce se zabývá aktuálním postavením médií veřejné služby v Evropě. Popisuje situaci, kdy tato média po dlouhých letech v pozici přirozeně monopolních vysílatelů soupeří o pozornost nejen s řadou soukromých ...
Disertační práce se zabývá aktuálním postavením médií veřejné služby v Evropě. Popisuje situaci, kdy tato média po dlouhých letech v pozici přirozeně monopolních vysílatelů soupeří o pozornost nejen s řadou soukromých ...
Government Communication in the Czech Republic: Organisation, Perception, and New Theoretical Model
Vládní komunikace v České republice: Organizace, vnímání a nový teoretický model
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 08. 11. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This dissertation thesis titled 'Government Communication in the Czech Republic: Or- ganisation, Perception, and New Theoretical Model' is a seminal, exploratory work which contextualizes and maps the development of ...
Dizertační práce s názvem "Vládní komunikace v České republice: Organizace, vnímání a nový teoretický model" je explorativní prací, která mapuje vývoj vládní komunikace v České republice od svého vzniku do současnosti s ...
Dizertační práce s názvem "Vládní komunikace v České republice: Organizace, vnímání a nový teoretický model" je explorativní prací, která mapuje vývoj vládní komunikace v České republice od svého vzniku do současnosti s ...
Media Law and Media Capture in Slovakia and the Czech Republic after the year 2000
Mediální právo a zajetí médií v České republice a na Slovensku po roce 2000
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Moravec, Václav
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 26. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This dissertation connects theories and notions of media and democracy, oligarchization of media, media capture, and media systems with the economic theory of competition law. Slovak and Czech media laws are analyzed in a ...
Táto práca spája teórie o médiách a demokracii, o zajatí médií (media capture), oligarchizácii médií a mediálnych systémoch s ekonomickou teóriou súťažného práva. Je vykonaná komparatívna analýza českého a slovenského ...
Táto práca spája teórie o médiách a demokracii, o zajatí médií (media capture), oligarchizácii médií a mediálnych systémoch s ekonomickou teóriou súťažného práva. Je vykonaná komparatívna analýza českého a slovenského ...
Modularita jako vlastnost mediální sémiotiky a dalších metod
Semiotic Specifics of Media Contents
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This dissertation explores specifics of media semiotics as a method of media content analysis. The main research sample consists of mediasemiotic studies, in the second place of studies within other applied semiotics and ...
Tato dizertační práce zkoumá specifika mediální sémiotiky coby metody analýzy mediálních obsahů. Základním zkoumaným materiálem jsou mediálněsémiotické studie, sekundárním i studie z jiných aplikovaných sémiotik a metodické ...
Tato dizertační práce zkoumá specifika mediální sémiotiky coby metody analýzy mediálních obsahů. Základním zkoumaným materiálem jsou mediálněsémiotické studie, sekundárním i studie z jiných aplikovaných sémiotik a metodické ...
The role played by social media in the migration-related decision- making process in the case of international students of Charles University.
Role, kterou hrají sociální média v rozhodovacím procesu souvisejícím s migrací v případě zahraničních studentů Univerzity Karlovy.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Neag, Annamária
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 22. 09. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The last decades have seen a growing number of international students. States and institutions all around the world are trying to attract students from abroad. Nowadays, to reach the target group they are putting information ...