Zobrazit minimální záznam

Research on digital appointment scheduling in the hairdresser market
dc.contributor.advisorOukropec, Jindřich
dc.creatorPenčev, Adam
dc.date.accessioned2024-11-29T07:25:17Z
dc.date.available2024-11-29T07:25:17Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191264
dc.description.abstractV současné době digitalizace proniká do mnoha sfér našich životů a beauty služby, jako kadeřnictví, jsou jednou z nich. Tato bakalářská práce se, jako první svého druhu, zaměřuje na digitalizaci procesu objednávání zákazníků v kadeřnických salonech v České republice. Cílem práce je analyzovat současný stav digitalizace v tomto sektoru, identifikovat hlavní bariéry a výzvy spojené s implementací digitálních objednávacích systémů a navrhnout možná zlepšení pro zvýšení efektivity podniků a zákaznické spokojenosti. Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody, obsahující deskriptivní analýzu a rozhovory s klíčovými účastníky v rámci kadeřnického trhu. Výsledky ukazují, že přestože je digitalizace objednávání stále v rané fázi, má potenciál výrazně zlepšit organizaci práce, snížit časovou náročnost rezervací a zvýšit spokojenost zákazníků. Tato práce přispívá k lepšímu pochopení přínosů a bariér digitalizace v kadeřnictví a nabízí podklady pro rozvoj byznysových aktivit v tomto oboru. Klíčová slova digitalizace, kadeřnictví, objednávání online, zákaznická spokojenost, efektivita procesucs_CZ
dc.description.abstractCurrently, digitalization permeates every aspect of our lives, and hairdressing is no exception. This bachelor thesis, first of its kind, focuses on the digitalization of the customer booking process in hairdressing salons in the Czech Republic. The aim of the thesis is to analyse the current state of digitalization in this sector, identify the main benefits and challenges associated with the implementation of digital booking systems, and suggest possible improvements to increase efficiency and customer satisfaction. The work combines quantitative and qualitative research methods, including descriptive statistics and in-depth interviews with key market participants. The results show that although the digitalization of booking is still in its early stages, it has the potential to significantly improve work organization, reduce the time required for reservations, and increase customer satisfaction. This thesis contributes to a better understanding of the benefits and barriers of digitalization in hairdressing and offers resources for business applications. Keywords digitalization, hairdressing, online booking, customer satisfaction, process efficiencyen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectdigitalizationen_US
dc.subjecthairdressingen_US
dc.subjectonline bookingen_US
dc.subjectcustomer satisfactionen_US
dc.subjectprocess efficiencyen_US
dc.subjectdigitalizacecs_CZ
dc.subjectkadeřnictvícs_CZ
dc.subjectobjednávání onlinecs_CZ
dc.subjectzákaznická spokojenostcs_CZ
dc.subjectefektivita procesucs_CZ
dc.titleVýzkum digitalizace objednávání zákazníků na trhu s kadeřnickými službamics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-19
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263788
dc.title.translatedResearch on digital appointment scheduling in the hairdresser marketen_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csV současné době digitalizace proniká do mnoha sfér našich životů a beauty služby, jako kadeřnictví, jsou jednou z nich. Tato bakalářská práce se, jako první svého druhu, zaměřuje na digitalizaci procesu objednávání zákazníků v kadeřnických salonech v České republice. Cílem práce je analyzovat současný stav digitalizace v tomto sektoru, identifikovat hlavní bariéry a výzvy spojené s implementací digitálních objednávacích systémů a navrhnout možná zlepšení pro zvýšení efektivity podniků a zákaznické spokojenosti. Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody, obsahující deskriptivní analýzu a rozhovory s klíčovými účastníky v rámci kadeřnického trhu. Výsledky ukazují, že přestože je digitalizace objednávání stále v rané fázi, má potenciál výrazně zlepšit organizaci práce, snížit časovou náročnost rezervací a zvýšit spokojenost zákazníků. Tato práce přispívá k lepšímu pochopení přínosů a bariér digitalizace v kadeřnictví a nabízí podklady pro rozvoj byznysových aktivit v tomto oboru. Klíčová slova digitalizace, kadeřnictví, objednávání online, zákaznická spokojenost, efektivita procesucs_CZ
uk.abstract.enCurrently, digitalization permeates every aspect of our lives, and hairdressing is no exception. This bachelor thesis, first of its kind, focuses on the digitalization of the customer booking process in hairdressing salons in the Czech Republic. The aim of the thesis is to analyse the current state of digitalization in this sector, identify the main benefits and challenges associated with the implementation of digital booking systems, and suggest possible improvements to increase efficiency and customer satisfaction. The work combines quantitative and qualitative research methods, including descriptive statistics and in-depth interviews with key market participants. The results show that although the digitalization of booking is still in its early stages, it has the potential to significantly improve work organization, reduce the time required for reservations, and increase customer satisfaction. This thesis contributes to a better understanding of the benefits and barriers of digitalization in hairdressing and offers resources for business applications. Keywords digitalization, hairdressing, online booking, customer satisfaction, process efficiencyen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV