Otázka vlivu barev na spotřebitelské chování v kontextu jejich percepce a symboliky
The question of the influence of colors on consumer behavior in the context of their perception and symbolism
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/188964Identifikátory
SIS: 253291
Kolekce
- Kvalifikační práce [6713]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Řehořová, Irena
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Studium humanitní vzdělanosti
Katedra / ústav / klinika
Katedra teorie umění a tvorby
Datum obhajoby
13. 2. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
barvy, marketing, symbolika barev, asociace barev, percepce, vztah barev, barevné působeníKlíčová slova (anglicky)
colours, marketing, colour symbolism, colour association, perception, colour relationships, colour effectCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Parity vertex colorings
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSoukup, Jan (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2018)Datum obhajoby: 22. 6. 2018A parity path in a vertex colouring of a graph G is a path in which every colour is used even number of times. A parity vertex colouring is a vertex colouring having no parity path. Let χp(G) be the minimal number of colours ... -
Vnímání barev a jeho využití v marketingu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOČervenková, Adéla (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2021)Datum obhajoby: 14. 6. 2021 -
A Colour Matching Application for Mobile Devices
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOZikmund, Martin (Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2015)Datum obhajoby: 15. 6. 2015Tato práce popisuje mobilní aplikaci, která umožňuje vyhledávání nejblíže podobných barev v průmyslově užívaných barevných atlasech. Cílem funkcionality aplikace není přesné zobrazení jednotlivých barev v atlasech (pouze ...