Zobrazit minimální záznam

U ser i nteractions with content on t he TikTok social networking app
dc.contributor.advisorSlussareff, Michaela
dc.creatorVokoun, Michal
dc.date.accessioned2024-04-08T11:37:24Z
dc.date.available2024-04-08T11:37:24Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/188352
dc.description.abstractAccording to Hootsuite website from April 2023, TikTok, described by some as "Social Media 3.0," is currently the fastest growing social network with a total of over 1 billion daily active users throughout the world and more than 1 million active users in the Czech Republic (McLachlan, 2023). Czech TikTok users and the content they consume are still relatively unexplored areas academically, even given the relatively recent emergence of the platform. Therefore, the aim of this thesis is to map the ways in which Czech users interact with TikTok and the types of content they are shown through the analysis of video screen content. At the same time, it is also to dive into certain behavioural patterns and suggest a typology of this content, time spent in the application or a to compare interactions based on the gender of the respondents. Keywords TikTok, Interaction, Social Media, Content, Video Content, For You Feeden_US
dc.description.abstractPodle údajů společnosti Hootsuite z dubna roku 2023 je TikTok, který je některými označován jako "social media 3.0," aktuálně nejrychleji rostoucí sociální síť s celkovým počtem přes 1 miliardu aktivních uživatelů na světě a více než 1 milionem aktivních uživatelů a uživatelek v České republice (McLachlan, 2023). Český uživatel TikToku a jím konzumovaný obsah jsou i vzhledem k nedávnému vzniku platformy dosud akademicky poměrně neprobádané oblasti. Cílem této práce proto je prostřednictvím analýzy videozáznamů obsahu obrazovky zmapování způsobů interakce českých uživatelů s TikTokem a druhů obsahu, který se jim zobrazuje. Zároveň také proniknout do určitých vzorců chování a naznačit typologii tohoto obsahu, čas strávený v aplikaci či porovnání interakcí na základě pohlaví respondentů. Klíčová slova TikTok, Interakce, Videoobsah, Obsah, Sociální sítě, For You Feedcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectTikTok|Interakce|Videoobsah|Obsah|Sociální sítě|For You Feedcs_CZ
dc.subjectTikTok|Interaction|Social Media|Content|Video Content|For You Feeden_US
dc.titleZpůsoby i nterakce uživatelů s obsahem na sociální síti Tik Tokcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-01-29
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId236762
dc.title.translatedU ser i nteractions with content on t he TikTok social networking appen_US
dc.contributor.refereeŠlerka, Josef
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineNew Media Studiesen_US
thesis.degree.disciplineStudia nových médiícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia nových médiícs_CZ
uk.degree-discipline.enNew Media Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPodle údajů společnosti Hootsuite z dubna roku 2023 je TikTok, který je některými označován jako "social media 3.0," aktuálně nejrychleji rostoucí sociální síť s celkovým počtem přes 1 miliardu aktivních uživatelů na světě a více než 1 milionem aktivních uživatelů a uživatelek v České republice (McLachlan, 2023). Český uživatel TikToku a jím konzumovaný obsah jsou i vzhledem k nedávnému vzniku platformy dosud akademicky poměrně neprobádané oblasti. Cílem této práce proto je prostřednictvím analýzy videozáznamů obsahu obrazovky zmapování způsobů interakce českých uživatelů s TikTokem a druhů obsahu, který se jim zobrazuje. Zároveň také proniknout do určitých vzorců chování a naznačit typologii tohoto obsahu, čas strávený v aplikaci či porovnání interakcí na základě pohlaví respondentů. Klíčová slova TikTok, Interakce, Videoobsah, Obsah, Sociální sítě, For You Feedcs_CZ
uk.abstract.enAccording to Hootsuite website from April 2023, TikTok, described by some as "Social Media 3.0," is currently the fastest growing social network with a total of over 1 billion daily active users throughout the world and more than 1 million active users in the Czech Republic (McLachlan, 2023). Czech TikTok users and the content they consume are still relatively unexplored areas academically, even given the relatively recent emergence of the platform. Therefore, the aim of this thesis is to map the ways in which Czech users interact with TikTok and the types of content they are shown through the analysis of video screen content. At the same time, it is also to dive into certain behavioural patterns and suggest a typology of this content, time spent in the application or a to compare interactions based on the gender of the respondents. Keywords TikTok, Interaction, Social Media, Content, Video Content, For You Feeden_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
thesis.grade.code2
dc.contributor.consultantSedláček, Jakub
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV