Zobrazit minimální záznam

Self-education of nurses in IC after the abolition of the legal obligation to prove it
dc.contributor.advisorRambousková, Kateřina
dc.creatorFunková, Anna
dc.date.accessioned2023-11-08T01:17:16Z
dc.date.available2023-11-08T01:17:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/186863
dc.description.abstractThe thesis deals with the self-education of critical care nurses after the end of the legal obligation to document it. The aim of this thesis was to find out whether critical care nurses are self-educating and whether they know where to look for educational events. The thesis consists of three parts: theoretical, practical and creating a website. The theoretical part of the thesis introduces the concept of general nursing and learning, lifelong learning, education in selected hospitals, education in selected foreign countries and nursing organizations/web-based educational resources. The practical part consists of a quantitative research survey, which took place mainly in two large teaching hospitals in Prague. The investigation was conducted in the form of a questionnaire that I created for the needs of the diploma thesis. The aim of the thesis was to find out whether general nurses in intensive care are actively self-educating and whether they know where they can find educational resources/events themselves. The output of the thesis was the creation of a website where an effort was made to consolidate the websites already available into one place to provide a simplified and targeted search for educational events and resources. The website was created in collaboration with an IT developer. Key...en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá sebevzděláváním sester v intenzivní péči po ukončení zákonné povinnosti jeho dokládání. Cílem této diplomové práce bylo zjistit, zda se sestry v intenzivní péči sebevzdělávají a zda vědí, kde si mohou vzdělávací akce vyhledávat. Diplomová práce sestává ze tří částí: teoretická, praktická a tvorba webové stránky. Teoretická část práce seznamuje s pojmem všeobecná sestra a studium, celoživotní vzdělávání, vzdělávání ve vybraných nemocnicích, vzdělávání ve vybraných zahraničních zemích a sesterské organizace, webové vzdělávací zdroje. Praktická část se skládá z kvantitativního výzkumného šetření, které probíhalo hlavně ve dvou velkých fakultních nemocnicích v Praze. Šetření probíhalo formou dotazníku, který jsem pro potřeby diplomové práce vytvořila. Cílem práce bylo zjistit, zda se všeobecné sestry v intenzivní péči aktivně sebevzdělávají a zda vědí, kde si mohou vzdělávací zdroje/akce samy dohledat. Výstupem diplomové práce je vznik webové stránky, kde proběhla snaha o sjednocení již dostupných webových stránek na jedno místo, které by mělo zajistit zjednodušené a cílené vyhledávání vzdělávacích akcí a zdrojů. Webová stránka vznikala za spolupráce s IT vývojářem. Klíčová slova: Sebevzdělávání sester v intenzivní péči; Intenzivní péče; Celoživotní vzdělávání; Kreditový systémcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 3. lékařská fakultacs_CZ
dc.titleSebevzdělávání sester v IP po zrušení zákonné povinnosti jeho dokládánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-25
dc.description.departmentKlinika anesteziologie a resuscitace 3. LF UK a FNKVcs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Anaesthesia and Intensive Care Medicine 3FM CU and UHKVen_US
dc.description.facultyThird Faculty of Medicineen_US
dc.description.faculty3. lékařská fakultacs_CZ
dc.identifier.repId235806
dc.title.translatedSelf-education of nurses in IC after the abolition of the legal obligation to prove iten_US
dc.contributor.refereeAntalová, Natália
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineIntenzivní péčecs_CZ
thesis.degree.disciplineIntensive Careen_US
thesis.degree.programIntensive Careen_US
thesis.degree.programIntenzivní péčecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs3. lékařská fakulta::Klinika anesteziologie a resuscitace 3. LF UK a FNKVcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enThird Faculty of Medicine::Department of Anaesthesia and Intensive Care Medicine 3FM CU and UHKVen_US
uk.faculty-name.cs3. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enThird Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs3.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csIntenzivní péčecs_CZ
uk.degree-discipline.enIntensive Careen_US
uk.degree-program.csIntenzivní péčecs_CZ
uk.degree-program.enIntensive Careen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá sebevzděláváním sester v intenzivní péči po ukončení zákonné povinnosti jeho dokládání. Cílem této diplomové práce bylo zjistit, zda se sestry v intenzivní péči sebevzdělávají a zda vědí, kde si mohou vzdělávací akce vyhledávat. Diplomová práce sestává ze tří částí: teoretická, praktická a tvorba webové stránky. Teoretická část práce seznamuje s pojmem všeobecná sestra a studium, celoživotní vzdělávání, vzdělávání ve vybraných nemocnicích, vzdělávání ve vybraných zahraničních zemích a sesterské organizace, webové vzdělávací zdroje. Praktická část se skládá z kvantitativního výzkumného šetření, které probíhalo hlavně ve dvou velkých fakultních nemocnicích v Praze. Šetření probíhalo formou dotazníku, který jsem pro potřeby diplomové práce vytvořila. Cílem práce bylo zjistit, zda se všeobecné sestry v intenzivní péči aktivně sebevzdělávají a zda vědí, kde si mohou vzdělávací zdroje/akce samy dohledat. Výstupem diplomové práce je vznik webové stránky, kde proběhla snaha o sjednocení již dostupných webových stránek na jedno místo, které by mělo zajistit zjednodušené a cílené vyhledávání vzdělávacích akcí a zdrojů. Webová stránka vznikala za spolupráce s IT vývojářem. Klíčová slova: Sebevzdělávání sester v intenzivní péči; Intenzivní péče; Celoživotní vzdělávání; Kreditový systémcs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with the self-education of critical care nurses after the end of the legal obligation to document it. The aim of this thesis was to find out whether critical care nurses are self-educating and whether they know where to look for educational events. The thesis consists of three parts: theoretical, practical and creating a website. The theoretical part of the thesis introduces the concept of general nursing and learning, lifelong learning, education in selected hospitals, education in selected foreign countries and nursing organizations/web-based educational resources. The practical part consists of a quantitative research survey, which took place mainly in two large teaching hospitals in Prague. The investigation was conducted in the form of a questionnaire that I created for the needs of the diploma thesis. The aim of the thesis was to find out whether general nurses in intensive care are actively self-educating and whether they know where they can find educational resources/events themselves. The output of the thesis was the creation of a website where an effort was made to consolidate the websites already available into one place to provide a simplified and targeted search for educational events and resources. The website was created in collaboration with an IT developer. Key...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, 3. lékařská fakulta, Klinika anesteziologie a resuscitace 3. LF UK a FNKVcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV