Zobrazit minimální záznam

Possibilities and limits of using ICT technologies in education
dc.contributor.advisorValášková Vincejová, Eva
dc.creatorJankovský, Michal
dc.date.accessioned2023-11-07T19:17:15Z
dc.date.available2023-11-07T19:17:15Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/186732
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on the possibilities and limits of the use of ICT technologies in education in relation to the access and use of digital technologies by teachers and their use in certain areas of education. It includes basic theoretical knowledge of technology in the educational process and its transformations to the present time. It also focuses on digital forms of teaching, teacher's competences, or selected areas of education within communication, gamification, assessment and feedback using digital technologies. The research section presents the results of the data collected from teachers and concretises the use of modern technologies in teaching and to prepare for lessons or also explores the extent of teacher's digital competences. The written work presents a picture from a particular point of view towards digital technologies in education with a focus on the teacher and their essential role in the educational process. Keywords: ICT, modern technology, online education, e-learning, technological tools, gamificationen_US
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na možnosti a meze využívání ICT technologií ve vzdělávání v souvislosti s přístupem a používáním digitálních technologií vyučujícími a jejich využitím v určitých oblastech vzdělávání. Obsahuje základní teoretické poznatky z oblasti technologií v procesu vzdělávání a jejich proměn do současné doby. Dále je zaměřena na digitální formy výuky, kompetence vyučujících, či vybrané oblasti vzdělávání v rámci komunikace, gamifikace, hodnocení a zpětné vazby s využitím digitálních technologií. Výzkumná část prezentuje výsledky zjištěných dat od vyučujících a konkretizuje využívání moderních technologií ve výuce a k přípravě na výuku nebo také zkoumá rozsah digitálních kompetencí vyučujících. Písemná práce podává obraz z určitého úhlu pohledu směrem k digitálním technologiím ve vzdělávání se zaměřením na vyučující a jejich podstatnou úlohu ve vzdělávacím procesu. Klíčová slova: ICT, moderní technologie, online vzdělávání, e-learning, technologické nástroje, gamifikacecs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectICT|modern technology|online education|e-learning|technological tools|gamificationen_US
dc.subjectICT|moderní technologie|online vzdělávání|e-learning|technologické nástroje|gamifikacecs_CZ
dc.titleMožnosti a meze využití ICT technologií ve vzdělávánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-11
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId255253
dc.title.translatedPossibilities and limits of using ICT technologies in educationen_US
dc.contributor.refereeStrouhal, Martin
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce je zaměřena na možnosti a meze využívání ICT technologií ve vzdělávání v souvislosti s přístupem a používáním digitálních technologií vyučujícími a jejich využitím v určitých oblastech vzdělávání. Obsahuje základní teoretické poznatky z oblasti technologií v procesu vzdělávání a jejich proměn do současné doby. Dále je zaměřena na digitální formy výuky, kompetence vyučujících, či vybrané oblasti vzdělávání v rámci komunikace, gamifikace, hodnocení a zpětné vazby s využitím digitálních technologií. Výzkumná část prezentuje výsledky zjištěných dat od vyučujících a konkretizuje využívání moderních technologií ve výuce a k přípravě na výuku nebo také zkoumá rozsah digitálních kompetencí vyučujících. Písemná práce podává obraz z určitého úhlu pohledu směrem k digitálním technologiím ve vzdělávání se zaměřením na vyučující a jejich podstatnou úlohu ve vzdělávacím procesu. Klíčová slova: ICT, moderní technologie, online vzdělávání, e-learning, technologické nástroje, gamifikacecs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis focuses on the possibilities and limits of the use of ICT technologies in education in relation to the access and use of digital technologies by teachers and their use in certain areas of education. It includes basic theoretical knowledge of technology in the educational process and its transformations to the present time. It also focuses on digital forms of teaching, teacher's competences, or selected areas of education within communication, gamification, assessment and feedback using digital technologies. The research section presents the results of the data collected from teachers and concretises the use of modern technologies in teaching and to prepare for lessons or also explores the extent of teacher's digital competences. The written work presents a picture from a particular point of view towards digital technologies in education with a focus on the teacher and their essential role in the educational process. Keywords: ICT, modern technology, online education, e-learning, technological tools, gamificationen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV