Trendy v reklamním filmu během koronavirové pandemie
Trends in advertising film during the coronavirus pandemic
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/186715Identifikátory
SIS: 247380
Kolekce
- Kvalifikační práce [23976]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Svatoňová, Kateřina
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Filmová studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra filmových studií
Datum obhajoby
4. 9. 2023
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
reklama|reklamní film|reklamní spoty|televize|televizní průmysl|reklamní průmysl|Covid-19|pandemie|trendyKlíčová slova (anglicky)
advertising|advertising film|commercials|television|television industry|advertising industry|Covid-19|pandemic|trendsBakalářská práce se věnuje reklamnímu filmu a jeho trendům, které vznikaly v období korovavirové pandemie. S tímto žánrem se setkáváme na každodenní bázi, ale obecně se mu nepřikládá příliš velká důležitost, nicméně jeho konzumenty jsme všichni. Ať už se s reklamou setkáváme nepřímo v našem okolí, vidíme ji v různých sdělovacích prostředcích např. v televizi, v online prostoru nebo jsme reklamou my sami, jelikož konzumujeme daný obsah a používáme propagované produkty. Pro práci jsem zvolila konkrétní období, které audiovizuální obsah velmi ovlivnilo, a to koronavirovou pandemii v horizontu dosavadních cca 2 let. Práce se zaměřuje na reklamy, které vznikaly v reakci na tuto situaci a na to, jak pandemie ovlivnila reklamní průmysl formovala a trendy charakterizující dané období.
The bachelor's thesis is devoted to advertising film and its trends that arose during the coronavirus pandemic. We encounter this genre on a daily basis, but it is generally not given much importance, however we are all consumers of it. Whether we encounter advertising indirectly in our surroundings, we see it in various media, such as television, online platforms or we are advertising ourselves as we consume the given content and use the promoted products. For my work, I chose a specific period that greatly influenced audiovisual content, namely the coronavirus pandemic in the period of about 2 years so far. The work focuses on advertisements that were created in response to this situation and the way how the pandemic focused on the advertising industry, shaped and characterized the trends of the given period.