Zobrazit minimální záznam

The methodology specialist's role of prevention and his self-education
dc.contributor.advisorDvorná, Marie
dc.creatorKozáková, Aneta
dc.date.accessioned2023-11-07T21:55:38Z
dc.date.available2023-11-07T21:55:38Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/185900
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the topic of the school prevention methodologist and his/her further training possibilities. The theoretical part is divided into five large chapters. The first chapter deals with the school environment. The second chapter deals with introduces us to types of risky cho- behavior. The third chapter deals with prevention. The fourth chapter focuses on the counselling department of primary schools and the last one on the prevention method itself and the topics related to it. In the practical part I try to present the work of the school prevention methodologist and compare how practice coincides with theory. For the purpose of this investigation, I obtained eight interviews with school prevention methodologists to determine their expertise, support and cooperation, and opportunities for further training.en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tématem školního metodika prevence a jeho dalšími možnostmi vzdělávání. Teoretická část je rozdělena do pěti velkých kapitol. První kapitola se zabývá školním prostředím. Druhá kapitola se zabývá nás seznamuje s typy rizikového chování. Třetí kapitola se zabývá prevencí. Čtvrtá kapitola je zaměřena na poradenské pracoviště základních škol a poslední na samotného metodika prevence a témata s ním spojená. V praktické části se snažím přiblížit práci školního metodika prevence a porovnávat, jak se praxe shoduje s teorií. Za účelem tohoto šetření jsem získala osm rozhovorů se školními metodiky prevence, ve kterých jsem zjišťovala jejich odbornost, podporu a spolupráci a možnosti jejich dalšího vzdělávání.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectSchool prevention methodologisten_US
dc.subjectpreventionen_US
dc.subjectrisky behavioren_US
dc.subjectschool counseling cen-teren_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectŠkolní metodik prevencecs_CZ
dc.subjectprevencecs_CZ
dc.subjectrizikové chovánícs_CZ
dc.subjectškolní poradenské pracovištěcs_CZ
dc.subjectvzdělánícs_CZ
dc.titleRole metodika prevence na školách a jeho sebevzdělávánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-19
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId227408
dc.title.translatedThe methodology specialist's role of prevention and his self-educationen_US
dc.contributor.refereeProcházková, Jana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Paedagogyen_US
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Paedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá tématem školního metodika prevence a jeho dalšími možnostmi vzdělávání. Teoretická část je rozdělena do pěti velkých kapitol. První kapitola se zabývá školním prostředím. Druhá kapitola se zabývá nás seznamuje s typy rizikového chování. Třetí kapitola se zabývá prevencí. Čtvrtá kapitola je zaměřena na poradenské pracoviště základních škol a poslední na samotného metodika prevence a témata s ním spojená. V praktické části se snažím přiblížit práci školního metodika prevence a porovnávat, jak se praxe shoduje s teorií. Za účelem tohoto šetření jsem získala osm rozhovorů se školními metodiky prevence, ve kterých jsem zjišťovala jejich odbornost, podporu a spolupráci a možnosti jejich dalšího vzdělávání.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with the topic of the school prevention methodologist and his/her further training possibilities. The theoretical part is divided into five large chapters. The first chapter deals with the school environment. The second chapter deals with introduces us to types of risky cho- behavior. The third chapter deals with prevention. The fourth chapter focuses on the counselling department of primary schools and the last one on the prevention method itself and the topics related to it. In the practical part I try to present the work of the school prevention methodologist and compare how practice coincides with theory. For the purpose of this investigation, I obtained eight interviews with school prevention methodologists to determine their expertise, support and cooperation, and opportunities for further training.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV