Žiak s postihnutím očami spolužiakov
Pupil with handicap as seen by his classmates
dc.creator | Holúbková, Kristína | |
dc.date.accessioned | 2017-04-12T13:49:57Z | |
dc.date.available | 2017-04-12T13:49:57Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/18213 | |
dc.description.abstract | Nová forma inkluzívneho vzdelávania kladie dôraz na sociálně kontakty a vzájomnú komunikáciu medzi žiakmi. Předpokládáme existenciu určitých bariér, ktoré prirodzenému navazovaniu kontaktov v školskom prostředí bránia. V o výskume identifikujeme překážky, na ktoré poukazujú žiaci samotní. Hlavným výskumným zámerom práce je odhalit' rôzne odtiene vnímania přítomnosti žiaka s postihnutím očami jeho spolužiakov na 2. stupni ZŠ. Nosnou témou je vnímanie rozdielov. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | The new form of inclusive education underlines the importance of the social contact and communication between the students. We presumme the existance of the barriers that hinder the natural friendship building in the schools. We identify those barriers throught the perspective of the students. The objectif of-ihe research is to detect different possible ways of perceiving the student with special needs by his classmates in the secondary mainstream schools. The main topic is the perception of the differences. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Slovenčina | cs_CZ |
dc.language.iso | sk_SK | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Žiak s postihnutím očami spolužiakov | sk_SK |
dc.type | rigorózní práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-09-02 | |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 149302 | |
dc.title.translated | Pupil with handicap as seen by his classmates | en_US |
dc.contributor.referee | Kucharská, Anna | |
dc.identifier.aleph | 002050462 | |
thesis.degree.name | PhDr. | |
thesis.degree.level | rigorózní řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychologie | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychology | en_US |
thesis.degree.program | Psychologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Psychology | en_US |
uk.thesis.type | rigorózní práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra psychologie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Psychology | en_US |
uk.degree-program.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Psychology | en_US |
thesis.grade.cs | Prospěl | cs_CZ |
thesis.grade.en | Pass | en_US |
uk.abstract.cs | Nová forma inkluzívneho vzdelávania kladie dôraz na sociálně kontakty a vzájomnú komunikáciu medzi žiakmi. Předpokládáme existenciu určitých bariér, ktoré prirodzenému navazovaniu kontaktov v školskom prostředí bránia. V o výskume identifikujeme překážky, na ktoré poukazujú žiaci samotní. Hlavným výskumným zámerom práce je odhalit' rôzne odtiene vnímania přítomnosti žiaka s postihnutím očami jeho spolužiakov na 2. stupni ZŠ. Nosnou témou je vnímanie rozdielov. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The new form of inclusive education underlines the importance of the social contact and communication between the students. We presumme the existance of the barriers that hinder the natural friendship building in the schools. We identify those barriers throught the perspective of the students. The objectif of-ihe research is to detect different possible ways of perceiving the student with special needs by his classmates in the secondary mainstream schools. The main topic is the perception of the differences. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020504620106986 |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách
-
Kvalifikační práce [19358]
Theses