Zobrazit minimální záznam

Work-life balance of students of Master Degree Program Intensive Care
dc.contributor.advisorZvoníčková, Marie
dc.creatorMachová, Eliška
dc.date.accessioned2023-05-11T15:00:14Z
dc.date.available2023-05-11T15:00:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/180142
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá rovnováhou mezi osobním, pracovním a studijním životem studentek druhého ročníku navazujícího magisterského programu intenzivní péče (NIP 2) na 3. lékařské fakultě. Teoretická část práce začíná úvodem do intenzivní péče. Dále popisuje problematiku work-life balance. V praktické části práce bylo cílem zjistit, kolik času tráví studenti (NIP 2) studiem, prací a kolik mají volného času. Sběr dat probíhal během jednoho náhodně zvoleného týdne pomocí záznamových archů. Následně byla data u každého jedince vyhodnocena a popsána. Na závěr byla data vyhodnocena pro celý soubor respondentů. Klíčová slova: rovnováha mezi pracovním - studijním - osobním životem, intenzivní péče, 3. lékařská fakulta, studentky 2. ročníku, náročnost studia intenzivní péčecs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the topic of balance between personal, work and study life of second-year students of the follow-up master's program in intensive care (NIP 2) at the Third Faculty of Medicine, Charles University. The theoretical part of the work begins with an introduction to intensive care. It also describes the issue of work-life balance. In the practical part of the thesis, the aim was to find out how much time students (NIP 2) spend studying, working and how much free time they have. Data collection took place during one randomly selected week using record sheets. Subsequently, the data for each individual were evaluated and described. Finally, the data were evaluated for the entire set of respondents. Keywords: balance between work - study - personal life, intensive care, Third Faculty of Medicine, 2nd year students, complexity of intensive care studiesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 3. lékařská fakultacs_CZ
dc.titleRovnováha mezi pracovním a osobním životem studentek navazujícího magisterského programu Intenzivní péčecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-06-15
dc.description.departmentÚstav ošetřovatelství 3. LF UKcs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Nursing 3FM CUen_US
dc.description.faculty3. lékařská fakultacs_CZ
dc.description.facultyThird Faculty of Medicineen_US
dc.identifier.repId240698
dc.title.translatedWork-life balance of students of Master Degree Program Intensive Careen_US
dc.contributor.refereeKočí, Markéta
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineIntenzivní péčecs_CZ
thesis.degree.disciplineIntensive Careen_US
thesis.degree.programIntenzivní péčecs_CZ
thesis.degree.programIntensive Careen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs3. lékařská fakulta::Ústav ošetřovatelství 3. LF UKcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enThird Faculty of Medicine::Department of Nursing 3FM CUen_US
uk.faculty-name.cs3. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enThird Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs3.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csIntenzivní péčecs_CZ
uk.degree-discipline.enIntensive Careen_US
uk.degree-program.csIntenzivní péčecs_CZ
uk.degree-program.enIntensive Careen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá rovnováhou mezi osobním, pracovním a studijním životem studentek druhého ročníku navazujícího magisterského programu intenzivní péče (NIP 2) na 3. lékařské fakultě. Teoretická část práce začíná úvodem do intenzivní péče. Dále popisuje problematiku work-life balance. V praktické části práce bylo cílem zjistit, kolik času tráví studenti (NIP 2) studiem, prací a kolik mají volného času. Sběr dat probíhal během jednoho náhodně zvoleného týdne pomocí záznamových archů. Následně byla data u každého jedince vyhodnocena a popsána. Na závěr byla data vyhodnocena pro celý soubor respondentů. Klíčová slova: rovnováha mezi pracovním - studijním - osobním životem, intenzivní péče, 3. lékařská fakulta, studentky 2. ročníku, náročnost studia intenzivní péčecs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis deals with the topic of balance between personal, work and study life of second-year students of the follow-up master's program in intensive care (NIP 2) at the Third Faculty of Medicine, Charles University. The theoretical part of the work begins with an introduction to intensive care. It also describes the issue of work-life balance. In the practical part of the thesis, the aim was to find out how much time students (NIP 2) spend studying, working and how much free time they have. Data collection took place during one randomly selected week using record sheets. Subsequently, the data for each individual were evaluated and described. Finally, the data were evaluated for the entire set of respondents. Keywords: balance between work - study - personal life, intensive care, Third Faculty of Medicine, 2nd year students, complexity of intensive care studiesen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, 3. lékařská fakulta, Ústav ošetřovatelství 3. LF UKcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV