Zobrazit minimální záznam

The role of the nurse educator in a patient with chronic myeloid leukemia
dc.contributor.advisorZámečníková, Kateřina
dc.creatorKadlec, Daniel
dc.date.accessioned2023-03-22T13:39:51Z
dc.date.available2023-03-22T13:39:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/178948
dc.description.abstractBakalářská práce se v přehledu literatury věnuje tématům spojeným jak přímo s chronickou myeloidní leukémií, ale i edukací a rolemi sestry. Rovněž tato část obsahuje i další témata přínosná pro komplexnější pochopení tématu souvisejícího s empirickou částí bakalářské práce. Metoda: Stěžejní součástí empirické části je dotazník vlastní konstrukce sloužící k dosažení dílčích cílů práce. Dotazníkového šetření se účastnilo 89 respondentů (100 %) z FN Plzeň, VFN Praha a FN Královské Vinohrady. Stanovil jsem si cíle, kterými jsem chtěl zjistit edukační předpoklady sester, nejčastěji užívanou metodu edukace a spokojenost s edukačními materiály. Dále na základě poznatků z dotazníkového šetření jsem zjišťoval, co by motivovalo sestry k prohloubení jejich edukačních schopností. Stěžejním cílem je zkvalitnění edukace sester. V empirické části se dále věnuji analýze získaných odpovědí od respondentů a hypotézám zjišťující souvislost spokojenosti sester s didaktickými materiály na pracovišti a jak ovlivňuje vzdělání sester jejich motivaci do dalšího vzdělávání v edukaci. Výsledkem mé práce je sestavený návrh edukačního standardu a analýza dat získaných dotazníkovým šetřením. V diskusi zmiňuji oblasti empirické části, které by se při opakování výzkumu mohly provést jinak, a také diskutuji některé výsledky. Na...cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis in the overview of the literature deals with the topics associated with chronic myeloid leukemia as well as with the education and the role of a nurse. This part also consists of other topics that help the reader understand comprehensively the whole topic relating to the empirical part. Method: The mainstay of the empirical part is the questionnnaire of own structure serving for the achievement of partial aims of this thesis. 89 respondents (100%) from FN Plzeň, VFN Praha and FN Královské Vinohrady participated in this survey. I set the aims that should ascertain educational prerequisites of nurses, the most used educational method and the satisfaction with the educational materials. Then on the basis of findings from the survey I was also trying to find out what would motivate nurses to improve their educational abilities. In conclusion I drew up the educational standard proposition for a faculty workplace complemented by the proposition of an educational training for nurses. The main goal is to improve the education of nurses. In the empirical part I pursue the analysis of the respondents' answers as well as the hypotheses verifying a link of the nurses' satisfaction with didactic materials and also how the nurses' education influences their motivation for additional...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 2. lékařská fakultacs_CZ
dc.subjectChronic myelogenous leukemiaen_US
dc.subjectleukemia educational materialsen_US
dc.subjectpatient understanding of CMLen_US
dc.subjectnurse educational requirementsen_US
dc.subjectteaching methods in hematologyen_US
dc.subjectepidemiology of leukemiaen_US
dc.subjectChronická myeloidní leukemiecs_CZ
dc.subjectedukační materiály k leukémiics_CZ
dc.subjectporozumění pacientů diagnóze CMLcs_CZ
dc.subjectpožadavky sester na edukaci pacientůcs_CZ
dc.subjectvýukové metody v hematologiics_CZ
dc.subjectepidemiologie leukemiecs_CZ
dc.titleRole sestry edukátorky u pacienta s chronickou myeloidní leukemiícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-06-01
dc.description.departmentÚstav ošetřovatelstvícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Nursingen_US
dc.description.faculty2. lékařská fakultacs_CZ
dc.description.facultySecond Faculty of Medicineen_US
dc.identifier.repId235887
dc.title.translatedThe role of the nurse educator in a patient with chronic myeloid leukemiaen_US
dc.contributor.refereeTomová, Šárka
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVšeobecné ošetřovatelstvícs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Nursingen_US
thesis.degree.programVšeobecné ošetřovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programGeneral Nursingen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs2. lékařská fakulta::Ústav ošetřovatelstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enSecond Faculty of Medicine::Department of Nursingen_US
uk.faculty-name.cs2. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enSecond Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs2.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVšeobecné ošetřovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Nursingen_US
uk.degree-program.csVšeobecné ošetřovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enGeneral Nursingen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se v přehledu literatury věnuje tématům spojeným jak přímo s chronickou myeloidní leukémií, ale i edukací a rolemi sestry. Rovněž tato část obsahuje i další témata přínosná pro komplexnější pochopení tématu souvisejícího s empirickou částí bakalářské práce. Metoda: Stěžejní součástí empirické části je dotazník vlastní konstrukce sloužící k dosažení dílčích cílů práce. Dotazníkového šetření se účastnilo 89 respondentů (100 %) z FN Plzeň, VFN Praha a FN Královské Vinohrady. Stanovil jsem si cíle, kterými jsem chtěl zjistit edukační předpoklady sester, nejčastěji užívanou metodu edukace a spokojenost s edukačními materiály. Dále na základě poznatků z dotazníkového šetření jsem zjišťoval, co by motivovalo sestry k prohloubení jejich edukačních schopností. Stěžejním cílem je zkvalitnění edukace sester. V empirické části se dále věnuji analýze získaných odpovědí od respondentů a hypotézám zjišťující souvislost spokojenosti sester s didaktickými materiály na pracovišti a jak ovlivňuje vzdělání sester jejich motivaci do dalšího vzdělávání v edukaci. Výsledkem mé práce je sestavený návrh edukačního standardu a analýza dat získaných dotazníkovým šetřením. V diskusi zmiňuji oblasti empirické části, které by se při opakování výzkumu mohly provést jinak, a také diskutuji některé výsledky. Na...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis in the overview of the literature deals with the topics associated with chronic myeloid leukemia as well as with the education and the role of a nurse. This part also consists of other topics that help the reader understand comprehensively the whole topic relating to the empirical part. Method: The mainstay of the empirical part is the questionnnaire of own structure serving for the achievement of partial aims of this thesis. 89 respondents (100%) from FN Plzeň, VFN Praha and FN Královské Vinohrady participated in this survey. I set the aims that should ascertain educational prerequisites of nurses, the most used educational method and the satisfaction with the educational materials. Then on the basis of findings from the survey I was also trying to find out what would motivate nurses to improve their educational abilities. In conclusion I drew up the educational standard proposition for a faculty workplace complemented by the proposition of an educational training for nurses. The main goal is to improve the education of nurses. In the empirical part I pursue the analysis of the respondents' answers as well as the hypotheses verifying a link of the nurses' satisfaction with didactic materials and also how the nurses' education influences their motivation for additional...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, 2. lékařská fakulta, Ústav ošetřovatelstvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV