Zobrazit minimální záznam

Social media marketing trends and their use in creating an advertising campaign for the brand Czech Surfers
dc.contributor.advisorCrossan, William Morea
dc.creatorVeselka, Dominik
dc.date.accessioned2025-01-20T11:09:22Z
dc.date.available2025-01-20T11:09:22Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/178875
dc.description.abstractNázev: Marketingové trendy na sociálních sítích a jejich využití při tvorbě reklamní kampaně značky Czech Surfers Cíl: Cílem této diplomové práce je identifikovat aktuální marketingové trendy na sociálních sítích prostřednictvím analýzy sekundárních dat a následně tyto trendy blíže popsat tak, aby mohly být použity při tvorbě reklamní kampaně Czech Surfers, která je dalším cílem této práce. Metody: K identifikaci marketingových trendů na sociálních sítích využívá práce obsahovou analýzu zahrnující rozbor 40 zdrojů. Ty jsou rovnoměrně rozloženy napříč zkoumaným obdobím od ledna 2020 do listopadu 2021. Další šetření a širší specifikace trendů jsou provedeny případovou studií. Ta blíže popisuje celkem 12 nejvýznamnějších marketingových trendů na sociálních sítích. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že zjištěných 12 trendů se vyznačuje vysokou vzájemnou provázaností. Současně se ukázalo, až na dvě výjimky, že definované trendy jsou aplikovatelné na všechny zkoumané sociální sítě, tedy Facebook, Instagram, Twitter a TikTok. V procesu tvorby plánu reklamní kampaně byly vytyčeny její SMART cíle, definována strategie a v návaznosti na ni provedena konkrétní implementace zjištěných trendů do prostředí sociálních sítí Czech Surfers. Vše je završeno vytvořeným plánem pro sdílení obsahu v prvních 4 týdnech...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Social media marketing trends and their use in creating an advertising campaign for the brand Czech Surfers Objectives: The aim of this thesis is to identify current social media marketing trends through the analysis of secondary data and then describe these trends in more detail so that they can be used in the creation of the advertising campaign Czech Surfers. Methods: To identify these social media marketing trends, the work uses content analysis of 40 papers. These papers are evenly distributed across the research period from January 2020 to November 2021. The following studies and broader trend specifications are conducted in a case study, which describes the 12 most important social media marketing trends in more detail. Results: The results of the research show that the 12 trends identified are highly interconnected. At the same time, it turned out (with two exceptions) the defined trends are applicable to all social media platforms examined, such as Facebook, Instagram, Twitter, and TikTok. In the process of creating an advertising campaign plan, its SMART goals were set, the strategy was defined, and the specific implementation of the identified trends into the environment of Czech Surfers social media profiles was carried out. It all ends up with a content posting plan for the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectinfluenceren_US
dc.subjectonline marketingen_US
dc.subjectsurfingen_US
dc.subjecttravelen_US
dc.subjectinfluencercs_CZ
dc.subjectonline marketingcs_CZ
dc.subjectsurfingcs_CZ
dc.subjectcestovánícs_CZ
dc.titleMarketingové trendy na sociálních sítích a jejich využití při tvorbě reklamní kampaně značky Czech Surferscs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-01-20
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId212420
dc.title.translatedSocial media marketing trends and their use in creating an advertising campaign for the brand Czech Surfersen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingové trendy na sociálních sítích a jejich využití při tvorbě reklamní kampaně značky Czech Surfers Cíl: Cílem této diplomové práce je identifikovat aktuální marketingové trendy na sociálních sítích prostřednictvím analýzy sekundárních dat a následně tyto trendy blíže popsat tak, aby mohly být použity při tvorbě reklamní kampaně Czech Surfers, která je dalším cílem této práce. Metody: K identifikaci marketingových trendů na sociálních sítích využívá práce obsahovou analýzu zahrnující rozbor 40 zdrojů. Ty jsou rovnoměrně rozloženy napříč zkoumaným obdobím od ledna 2020 do listopadu 2021. Další šetření a širší specifikace trendů jsou provedeny případovou studií. Ta blíže popisuje celkem 12 nejvýznamnějších marketingových trendů na sociálních sítích. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že zjištěných 12 trendů se vyznačuje vysokou vzájemnou provázaností. Současně se ukázalo, až na dvě výjimky, že definované trendy jsou aplikovatelné na všechny zkoumané sociální sítě, tedy Facebook, Instagram, Twitter a TikTok. V procesu tvorby plánu reklamní kampaně byly vytyčeny její SMART cíle, definována strategie a v návaznosti na ni provedena konkrétní implementace zjištěných trendů do prostředí sociálních sítí Czech Surfers. Vše je završeno vytvořeným plánem pro sdílení obsahu v prvních 4 týdnech...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Social media marketing trends and their use in creating an advertising campaign for the brand Czech Surfers Objectives: The aim of this thesis is to identify current social media marketing trends through the analysis of secondary data and then describe these trends in more detail so that they can be used in the creation of the advertising campaign Czech Surfers. Methods: To identify these social media marketing trends, the work uses content analysis of 40 papers. These papers are evenly distributed across the research period from January 2020 to November 2021. The following studies and broader trend specifications are conducted in a case study, which describes the 12 most important social media marketing trends in more detail. Results: The results of the research show that the 12 trends identified are highly interconnected. At the same time, it turned out (with two exceptions) the defined trends are applicable to all social media platforms examined, such as Facebook, Instagram, Twitter, and TikTok. In the process of creating an advertising campaign plan, its SMART goals were set, the strategy was defined, and the specific implementation of the identified trends into the environment of Czech Surfers social media profiles was carried out. It all ends up with a content posting plan for the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.embargo.reasonProtection of trade secreten
uk.embargo.reasonOchrana obchodního tajemstvícs
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID9925787822606986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV