Marketingové trendy na sociálních sítích a jejich využití při tvorbě reklamní kampaně značky Czech Surfers
Social media marketing trends and their use in creating an advertising campaign for the brand Czech Surfers
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/178875Identifikátory
SIS: 212420
Kolekce
- Kvalifikační práce [8928]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
20. 1. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
influencer, online marketing, surfing, cestováníKlíčová slova (anglicky)
influencer, online marketing, surfing, travelNázev: Marketingové trendy na sociálních sítích a jejich využití při tvorbě reklamní kampaně značky Czech Surfers Cíl: Cílem této diplomové práce je identifikovat aktuální marketingové trendy na sociálních sítích prostřednictvím analýzy sekundárních dat a následně tyto trendy blíže popsat tak, aby mohly být použity při tvorbě reklamní kampaně Czech Surfers, která je dalším cílem této práce. Metody: K identifikaci marketingových trendů na sociálních sítích využívá práce obsahovou analýzu zahrnující rozbor 40 zdrojů. Ty jsou rovnoměrně rozloženy napříč zkoumaným obdobím od ledna 2020 do listopadu 2021. Další šetření a širší specifikace trendů jsou provedeny případovou studií. Ta blíže popisuje celkem 12 nejvýznamnějších marketingových trendů na sociálních sítích. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že zjištěných 12 trendů se vyznačuje vysokou vzájemnou provázaností. Současně se ukázalo, až na dvě výjimky, že definované trendy jsou aplikovatelné na všechny zkoumané sociální sítě, tedy Facebook, Instagram, Twitter a TikTok. V procesu tvorby plánu reklamní kampaně byly vytyčeny její SMART cíle, definována strategie a v návaznosti na ni provedena konkrétní implementace zjištěných trendů do prostředí sociálních sítí Czech Surfers. Vše je završeno vytvořeným plánem pro sdílení obsahu v prvních 4 týdnech...
Title: Social media marketing trends and their use in creating an advertising campaign for the brand Czech Surfers Objectives: The aim of this thesis is to identify current social media marketing trends through the analysis of secondary data and then describe these trends in more detail so that they can be used in the creation of the advertising campaign Czech Surfers. Methods: To identify these social media marketing trends, the work uses content analysis of 40 papers. These papers are evenly distributed across the research period from January 2020 to November 2021. The following studies and broader trend specifications are conducted in a case study, which describes the 12 most important social media marketing trends in more detail. Results: The results of the research show that the 12 trends identified are highly interconnected. At the same time, it turned out (with two exceptions) the defined trends are applicable to all social media platforms examined, such as Facebook, Instagram, Twitter, and TikTok. In the process of creating an advertising campaign plan, its SMART goals were set, the strategy was defined, and the specific implementation of the identified trends into the environment of Czech Surfers social media profiles was carried out. It all ends up with a content posting plan for the...