Zobrazit minimální záznam

Dental hygienist as a teaching staff
dc.contributor.advisorMojžíšová, Jarmila
dc.creatorRadonská, Denisa
dc.date.accessioned2022-04-07T08:49:40Z
dc.date.available2022-04-07T08:49:40Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/170113
dc.description.abstractDentální hygiena je moderní, rychle se rozvíjející obor, proto je velice důležité, aby se dbalo na správnou výuku. Vzhledem k tomu, že dentální hygienistky pečují o zdraví pacientů a aktivně se na něm účastní, mělo by se jim dostávat co nejlepší výuky, aby své znalosti mohly předávat a co nejlépe je využívat. Kvalitní výuka je nezbytností, bohužel mnohdy není zajištěna odpovídající úroveň výuky z různých důvodů. Bakalářská práce se věnuje těmto otázkám - jaká je úroveň výuky? Kde jsou nedostatky? Jak výuku hodnotí studenti, absolventi a zástupci oborů? V praktické části pomocí dotazníků a rozhovorů zjišťuji nedostatky a problémy ve výuce očima studentů, poznatky shrnuji a poté navrhuji řešení, jak by bylo možné úroveň výuky odborných předmětů pro dentální hygienistky zlepšit, jak zajistit kvalifikovanější předávání znalostí. Záměr je poukázat na možné chyby a nedostatky, kterých se vyučující hygienistky a zubní lékaři dopouští. Cílem bakalářské práce je zjištění spokojenosti a názorů studentů a navržení změn ve výuce odborných předmětů a praktické výuky.cs_CZ
dc.description.abstractDental hygiene is a modern, fast-growing field, so it is very important to ensure proper teaching. As dental hygienists care and participate actively in patient health, they should receive the best possible instruction so that they can pass on and use their knowledge. High-quality teaching is a necessity, unfortunately sometimes the appropriate level of teaching is not ensured for various reasons. The bachelor thesis deals with these questions - what is the level of teaching? Where are the shortcomings? How do students, graduates and representatives of fields evaluate the teaching? In the practical part I use the questionnaires and interviews to identify shortcomings and problems in teaching, summarize the findings and then propose solutions to how the level of vocational training for dental hygienists could be improved, how to ensure a more qualified knowledge transfer. The aim of the bachelor thesis is to analyze the teaching of vocational subjects and practical teaching of dental hygiene, to find out the satisfaction of students and to propose changes in the teaching of vocational subjects and practical training.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectDental hygienisten_US
dc.subjectteaching of dental hygieneen_US
dc.subjectvocational educationen_US
dc.subjectpractical lessonen_US
dc.subjectDentální hygienistkacs_CZ
dc.subjectvýuka dentální hygienycs_CZ
dc.subjectodborné vzdělávánícs_CZ
dc.subjectpraktická výukacs_CZ
dc.titleDentální hygienistka jako pedagogický pracovníkcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-03
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId212476
dc.title.translatedDental hygienist as a teaching staffen_US
dc.contributor.refereeSyřiště, Ivo
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training in Vocational Education and Trainingen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training in Vocational Education and Trainingen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDentální hygiena je moderní, rychle se rozvíjející obor, proto je velice důležité, aby se dbalo na správnou výuku. Vzhledem k tomu, že dentální hygienistky pečují o zdraví pacientů a aktivně se na něm účastní, mělo by se jim dostávat co nejlepší výuky, aby své znalosti mohly předávat a co nejlépe je využívat. Kvalitní výuka je nezbytností, bohužel mnohdy není zajištěna odpovídající úroveň výuky z různých důvodů. Bakalářská práce se věnuje těmto otázkám - jaká je úroveň výuky? Kde jsou nedostatky? Jak výuku hodnotí studenti, absolventi a zástupci oborů? V praktické části pomocí dotazníků a rozhovorů zjišťuji nedostatky a problémy ve výuce očima studentů, poznatky shrnuji a poté navrhuji řešení, jak by bylo možné úroveň výuky odborných předmětů pro dentální hygienistky zlepšit, jak zajistit kvalifikovanější předávání znalostí. Záměr je poukázat na možné chyby a nedostatky, kterých se vyučující hygienistky a zubní lékaři dopouští. Cílem bakalářské práce je zjištění spokojenosti a názorů studentů a navržení změn ve výuce odborných předmětů a praktické výuky.cs_CZ
uk.abstract.enDental hygiene is a modern, fast-growing field, so it is very important to ensure proper teaching. As dental hygienists care and participate actively in patient health, they should receive the best possible instruction so that they can pass on and use their knowledge. High-quality teaching is a necessity, unfortunately sometimes the appropriate level of teaching is not ensured for various reasons. The bachelor thesis deals with these questions - what is the level of teaching? Where are the shortcomings? How do students, graduates and representatives of fields evaluate the teaching? In the practical part I use the questionnaires and interviews to identify shortcomings and problems in teaching, summarize the findings and then propose solutions to how the level of vocational training for dental hygienists could be improved, how to ensure a more qualified knowledge transfer. The aim of the bachelor thesis is to analyze the teaching of vocational subjects and practical teaching of dental hygiene, to find out the satisfaction of students and to propose changes in the teaching of vocational subjects and practical training.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV