Zobrazit minimální záznam

Advertisment and the Child's Development - the Negative Influence of Some Media and Advertising on the Development of Children in Respect to the Moral Character
dc.contributor.advisorOvečka, Libor
dc.creatorŠpunda, Pavel
dc.date.accessioned2017-04-11T13:44:12Z
dc.date.available2017-04-11T13:44:12Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/16634
dc.description.abstractResumé bakalářské práce "Reklama a vývoj dětí" V mojí bakalářské práci jsem se zaměřil na negativní vliv některých reklam a také médií, zejména pro dospívající. Nejen těch reklam, které jsou takto označeny, ale také článků nebo jevů v televizním vysílání, které podsouvají "tzv. styl života" a mohou jako reklama působit. Svůj prostor dostala i skrytá reklama. Vycházel jsem jednak z vlastní zkušenosti, (jsem otcem tří větších dětí) dále z výzkumů a zkušeností odborníků na dětskou psychologii a psychiatrii a také odborníků v oblastech reklamy a médií. Zvláštní pozornost je věnována sexualitě v médiích pro dospívající a možný vliv pro nahlížení na sexualitu. V textu jsou také uvedeny konkrétní příklady ze života. Jednak z rodinného prostředí, ale také z prostředí výchovných ústavů. V práci jsem se také pokusil uvést možnosti, jak mohou rodiče své děti vést ke správnému nahlížení na reklamu - tedy nositelku informace o výrobku a ve většině případů jako nadsázku. Zmínil jsem jednak střídmost v užívání médií, zejména televize a počítače, zvláště pokud je připojen k síti internet a také alternativní způsoby zábavy.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Katolická teologická fakultacs_CZ
dc.titleReklama a vývoj dětí - negativní vliv některých médií a reklam na vývoj dětí, s přihlédntutím k morálcecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-06-18
dc.description.departmentKatedra fundamentální a dogmatické teologiecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Dogmatic and Fundamental Theologyen_US
dc.description.facultyCatholic Theological Facultyen_US
dc.description.facultyKatolická teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId14908
dc.title.translatedAdvertisment and the Child's Development - the Negative Influence of Some Media and Advertising on the Development of Children in Respect to the Moral Characteren_US
dc.contributor.refereePavol, Jozef
dc.identifier.aleph000975103
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeologické naukycs_CZ
thesis.degree.disciplineTheological educationen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
thesis.degree.programTheologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csKatolická teologická fakultacs_CZ
uk.taxonomy.organization-enCatholic Theological Facultyen_US
uk.faculty-name.csKatolická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enCatholic Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csKTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csTeologické naukycs_CZ
uk.degree-discipline.enTheological educationen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csResumé bakalářské práce "Reklama a vývoj dětí" V mojí bakalářské práci jsem se zaměřil na negativní vliv některých reklam a také médií, zejména pro dospívající. Nejen těch reklam, které jsou takto označeny, ale také článků nebo jevů v televizním vysílání, které podsouvají "tzv. styl života" a mohou jako reklama působit. Svůj prostor dostala i skrytá reklama. Vycházel jsem jednak z vlastní zkušenosti, (jsem otcem tří větších dětí) dále z výzkumů a zkušeností odborníků na dětskou psychologii a psychiatrii a také odborníků v oblastech reklamy a médií. Zvláštní pozornost je věnována sexualitě v médiích pro dospívající a možný vliv pro nahlížení na sexualitu. V textu jsou také uvedeny konkrétní příklady ze života. Jednak z rodinného prostředí, ale také z prostředí výchovných ústavů. V práci jsem se také pokusil uvést možnosti, jak mohou rodiče své děti vést ke správnému nahlížení na reklamu - tedy nositelku informace o výrobku a ve většině případů jako nadsázku. Zmínil jsem jednak střídmost v užívání médií, zejména televize a počítače, zvláště pokud je připojen k síti internet a také alternativní způsoby zábavy.cs_CZ
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Katolická teologická fakulta, Katedra fundamentální a dogmatické teologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990009751030106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV