Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorMatlovič, René
dc.contributor.authorMatlovičová, Kvetoslava
dc.date.accessioned2021-11-25T04:28:24Z
dc.date.available2021-11-25T04:28:24Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/166206
dc.description.abstractThe relevance of any scientific discipline specifies its position in the context of other scientific disciplines, which are, nowadays, competing intensively for limited financial resources. The question of relevance can become a question of survival and further development. In this article we conceptualize the social relevance of geography, we also present possibilities concerning a comlex policy for the relevance of geography by branding.sk
dc.language.isosk
dc.language.isoen
dc.titleSpoločenská relevancia a budovanie značky geografiesk
dc.typePříspěvek v časopisucs
dc.description.startPage33
dc.description.endPage51
dcterms.isPartOf.nameGeografie : sborník České geografické společnostisk
dcterms.isPartOf.journalYear2012
dcterms.isPartOf.journalVolume117
dcterms.isPartOf.journalIssue1
dcterms.isPartOf.issn1212-0014
dc.identifier.lisID990001753870206986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV