Dítě s ADHD v mateřské škole ve vztahu k pedagogovi
Relation of ADHD child to pedagogue in the kindergarten
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/15503Identifikátory
SIS: 59738
Kolekce
- Kvalifikační práce [19351]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Valentová, Lidmila
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro mateřské školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra psychologie
Datum obhajoby
21. 5. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Práce se zabývá charakteristickými znaky poruchy pozornosti spojené s hyperaktivitou a prosté poruchy pozornosti (ADHD/ADD), jejich vznikem, typickými projevy. Snaží se vyložit nejvhodnější způsob intervence. Momenty, kterým by pedagog měl věnovat zvýšenou pozornost a kterých by se měl vyvarovat. Tato práce dále předkládá postupy, konkrétní činnosti a přístupy vhodné pro práci s dětmi s ADHD/ADD. Proveden bude také kvalitativní výzkum zjišťující vzájemnou interakci mezi pedagogem a dítětem s poruchou pozornosti spojené s hyperaktivitou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The thesis consider a characteristic attributes of attention deficit hyperactivity disorders and attention deficit disorders (ADHD/ADD), their origin and typical manifestations. Thesis tries to find the best method of intervention. The situations demanding pedagogue's advanced attention and contrariwise the situations that pedagogue should avoid. The paper brings procedures, concrete activities and suitable approaches to work with ADHD/ADD children. The qualitative research about mutual interaction between pedagogue and child with attention disorders connected with hyperactivity will be implemented. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)