Zobrazit minimální záznam

Influence of selective prevention programs in selected classes from the perspective of their lecturers
dc.contributor.advisorŠotolová, Eva
dc.creatorHalda, Kryštof
dc.date.accessioned2021-06-21T07:49:46Z
dc.date.available2021-06-21T07:49:46Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/126006
dc.description.abstractThe aim of this theses is to establish, with reference to relevant literature, what is the impact of selective primary prevention programs in several chosen classes from the viewpoint of the lecturers of these programs. The author lays out and describes in detail the concepts of risky behaviours, primary prevention of risky behaviours, selective primary prevention, lecturer of primary prevention programs and other concepts relevant to the subject at hand. In the research part of this theses, the author deals with a research problem formulated as follows: What is the impact of selective primary prevention programs in chosen classes from the perspective of the lecturers? The selected method is qualitative research. The specific chosen research tool is a half-structured dialogue, conducted with lecturers of programs of selective primary prevention with at least two years of experience in the field. KEYWORDS Risky behaviours; primary prevention of risky behaviours; lecturer of primary prevention programs; selective primary prevention; selective primary prevention programs.en_US
dc.description.abstractCílem práce je s oporou o odbornou literaturu zjistit, jaký je vliv programů selektivní primární prevence ve vybraných třídách z pohledu lektorů těchto programů. Autor v diplomové práci vymezuje a detailně popisuje pojmy rizikové chování, primární prevence rizikového chování, selektivní primární prevence, lektor programů primární prevence a další s tématem související termíny. V části věnované výzkumnému šetření se autor zabývá výzkumným problémem, který formuloval: Jaký je vliv programů selektivní primární prevence ve vybraných třídách z pohledu jejich lektorů. Jedná se o kvalitativní výzkum. Konkrétním nástrojem je pak polostrukturovaný rozhovor, který je veden s lektory programů selektivní primární prevence, kteří působí v oboru alespoň dva roky. KLÍČOVÁ SLOVA Rizikové chování; primární prevence rizikového chování; lektor primární prevence; selektivní primární prevence; programy selektivní primární prevence.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectRisky behavioursen_US
dc.subjectprimary prevention of risky behavioursen_US
dc.subjectlecturer of primary prevention programsen_US
dc.subjectselective primary preventionen_US
dc.subjectselective primary prevention programsen_US
dc.subjectRizikové chovánícs_CZ
dc.subjectprimární prevence rizikového chovánícs_CZ
dc.subjectlektor primární prevencecs_CZ
dc.subjectselektivní primární prevencecs_CZ
dc.subjectprogramy selektivní primární prevencecs_CZ
dc.titleVliv programů selektivní primární prevence ve vybraných třídách z pohledu jejich lektorůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-05-31
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId223276
dc.title.translatedInfluence of selective prevention programs in selected classes from the perspective of their lecturersen_US
dc.contributor.refereeMlčková, Marie
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem práce je s oporou o odbornou literaturu zjistit, jaký je vliv programů selektivní primární prevence ve vybraných třídách z pohledu lektorů těchto programů. Autor v diplomové práci vymezuje a detailně popisuje pojmy rizikové chování, primární prevence rizikového chování, selektivní primární prevence, lektor programů primární prevence a další s tématem související termíny. V části věnované výzkumnému šetření se autor zabývá výzkumným problémem, který formuloval: Jaký je vliv programů selektivní primární prevence ve vybraných třídách z pohledu jejich lektorů. Jedná se o kvalitativní výzkum. Konkrétním nástrojem je pak polostrukturovaný rozhovor, který je veden s lektory programů selektivní primární prevence, kteří působí v oboru alespoň dva roky. KLÍČOVÁ SLOVA Rizikové chování; primární prevence rizikového chování; lektor primární prevence; selektivní primární prevence; programy selektivní primární prevence.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this theses is to establish, with reference to relevant literature, what is the impact of selective primary prevention programs in several chosen classes from the viewpoint of the lecturers of these programs. The author lays out and describes in detail the concepts of risky behaviours, primary prevention of risky behaviours, selective primary prevention, lecturer of primary prevention programs and other concepts relevant to the subject at hand. In the research part of this theses, the author deals with a research problem formulated as follows: What is the impact of selective primary prevention programs in chosen classes from the perspective of the lecturers? The selected method is qualitative research. The specific chosen research tool is a half-structured dialogue, conducted with lecturers of programs of selective primary prevention with at least two years of experience in the field. KEYWORDS Risky behaviours; primary prevention of risky behaviours; lecturer of primary prevention programs; selective primary prevention; selective primary prevention programs.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV