Zobrazit minimální záznam

Options of Selection and Development of Gifted Children at Primary School
dc.contributor.advisorHigh, Radka
dc.creatorSlavíková, Kateřina
dc.date.accessioned2020-06-25T10:05:17Z
dc.date.available2020-06-25T10:05:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/117567
dc.description.abstractThe diploma thesis Options of Selection and Development of Gifted Children at Primary School is devided into theoretical and practical part. The theoretical part contains processed information about giftedness based on professional literature. I paid attention to introduction of definitions of giftedness according to various authors, but I preferred those definitions that giftedness are understood as a reason for special eduction. It also includes chapters on the basic types of giftedness, possibly specific manifestations of gifted children and options of developing gifted children at primary school. The practical part of the diploma thesis consists of empirical materiál that at first describes the options of education and development of gifted children at Primar school V Rybníčkách. Subsequently I devoted myself to the analysis of the acquired empirical materiál that i get for my praxtical pedagogical work at the primary school. In the practical part of the thesis I also included a chapter where I presented tips for activities that provede to by suiteble in practice for the development of the potential of gifted children during classes and in leisure time activities. At the end of the diploma thesis I see our activities as stiulating but not entirely ideal.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce Možnosti výběru a rozvoje nadaných dětí na 1. stupni ZŠ je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje zpracované informace o nadání vycházející z odborné literatury. Pozornost jsem věnovala představení definic nadání podle různých autorů, ale upřednostnila jsem ty definice, které nadání chápou jako důvod pro speciální vzdělávání. Dále v ní jsou zahrnuty kapitoly týkající se základních druhů nadání, možných specifických projevů nadaných dětí a možností rozvoje nadaných dětí během vzdělávacího procesu na 1. stupni základní školy. Praktická část diplomové práce je tvořena empirickým materiálem, kterým nejprve popisuji možnosti vzdělávání a rozvoje nadaných dětí na Základní škole V Rybníčkách. Následně jsem se věnovala analýze získaného empirického materiálu, který jsem získala ze svého praktického pedagogického působení na dané základní škole. Do praktické části práce jsem také začlenila kapitolu, ve které jsem představila tipy na aktivity, které se nám v praxi osvědčily jako vhodné pro rozvoj potenciálu nadaných dětí během i mimo vyučování. V závěru práce spatřuji naši činnost jako podnětnou ale ne zcela ideální.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectnadánícs_CZ
dc.subjectnadané dětics_CZ
dc.subjectvzdělávání nadaných dětícs_CZ
dc.subjectrozvoj nadánícs_CZ
dc.subjectmožnosti edukace nadanýchcs_CZ
dc.subjectgiftednessen_US
dc.subjectgifted childrenen_US
dc.subjecteducation of gifted childrenen_US
dc.subjectdevelopment of gifted childrenen_US
dc.subjectoptions of education gifted childrenen_US
dc.titleMožnosti výběru a rozvoje nadaných dětí na 1. stupni ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-04
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId212305
dc.title.translatedOptions of Selection and Development of Gifted Children at Primary Schoolen_US
dc.contributor.refereeBlažková, Veronika
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Special Education - Health Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy speciální pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy speciální pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Special Education - Health Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce Možnosti výběru a rozvoje nadaných dětí na 1. stupni ZŠ je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje zpracované informace o nadání vycházející z odborné literatury. Pozornost jsem věnovala představení definic nadání podle různých autorů, ale upřednostnila jsem ty definice, které nadání chápou jako důvod pro speciální vzdělávání. Dále v ní jsou zahrnuty kapitoly týkající se základních druhů nadání, možných specifických projevů nadaných dětí a možností rozvoje nadaných dětí během vzdělávacího procesu na 1. stupni základní školy. Praktická část diplomové práce je tvořena empirickým materiálem, kterým nejprve popisuji možnosti vzdělávání a rozvoje nadaných dětí na Základní škole V Rybníčkách. Následně jsem se věnovala analýze získaného empirického materiálu, který jsem získala ze svého praktického pedagogického působení na dané základní škole. Do praktické části práce jsem také začlenila kapitolu, ve které jsem představila tipy na aktivity, které se nám v praxi osvědčily jako vhodné pro rozvoj potenciálu nadaných dětí během i mimo vyučování. V závěru práce spatřuji naši činnost jako podnětnou ale ne zcela ideální.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis Options of Selection and Development of Gifted Children at Primary School is devided into theoretical and practical part. The theoretical part contains processed information about giftedness based on professional literature. I paid attention to introduction of definitions of giftedness according to various authors, but I preferred those definitions that giftedness are understood as a reason for special eduction. It also includes chapters on the basic types of giftedness, possibly specific manifestations of gifted children and options of developing gifted children at primary school. The practical part of the diploma thesis consists of empirical materiál that at first describes the options of education and development of gifted children at Primar school V Rybníčkách. Subsequently I devoted myself to the analysis of the acquired empirical materiál that i get for my praxtical pedagogical work at the primary school. In the practical part of the thesis I also included a chapter where I presented tips for activities that provede to by suiteble in practice for the development of the potential of gifted children during classes and in leisure time activities. At the end of the diploma thesis I see our activities as stiulating but not entirely ideal.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV