Zobrazit minimální záznam

"Literature Experience" in the Context of Institutional Education
dc.contributor.advisorKrálíková, Andrea
dc.creatorKrpatová, Lucie
dc.date.accessioned2019-03-04T10:59:03Z
dc.date.available2019-03-04T10:59:03Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/105278
dc.description.abstractThis thesis raises the question of what represents a "reading experience" in the didactic context. It focuses on both the mapping of didactical literature that is available in the Czech environment, and on how to work with the "reading experience" during the Czech language and literature classes. It further presents specific suggestions and comments about how to work on reading of selected texts in the classroom. Primarily, the thesis focuses on education in the sixth grade of primary schools.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce si klade otázku, co představuje "čtenářský zážitek" v didaktickém kontextu. Zaměřuje se jak na mapování didaktické literatury k problematice, která je dostupná v českém prostředí, tak na to, jak se "čtenářským zážitkem" v hodinách českého jazyka a literatury pracovat. Dále nabízí konkrétní návrhy a komentáře, jak ve výuce zacházet s četbou vybraných textů. Primárně se práce zaměřuje na vzdělávání v šestém ročníku základních škol.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectČeský jazyk a literatura|výuka literatury|četba|druhý stupeň základní školy|čtenářský zážitek|metody práce se čtenářským zážitkemcs_CZ
dc.subjectCzech language and literature|literature teaching|reading|second grade of elementary school|reading experience|methods of work with reading experienceen_US
dc.title"Čtenářský zážitek" v kontextu školního vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-01-21
dc.description.departmentDepartment of Czech and Comparative Literatureen_US
dc.description.departmentÚstav české literatury a komparatistikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId198621
dc.title.translated"Literature Experience" in the Context of Institutional Educationen_US
dc.contributor.refereeBrož, František
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Czech Language and Literatureen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství českého jazyka a literatury pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav české literatury a komparatistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Czech and Comparative Literatureen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství českého jazyka a literatury pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Czech Language and Literatureen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce si klade otázku, co představuje "čtenářský zážitek" v didaktickém kontextu. Zaměřuje se jak na mapování didaktické literatury k problematice, která je dostupná v českém prostředí, tak na to, jak se "čtenářským zážitkem" v hodinách českého jazyka a literatury pracovat. Dále nabízí konkrétní návrhy a komentáře, jak ve výuce zacházet s četbou vybraných textů. Primárně se práce zaměřuje na vzdělávání v šestém ročníku základních škol.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis raises the question of what represents a "reading experience" in the didactic context. It focuses on both the mapping of didactical literature that is available in the Czech environment, and on how to work with the "reading experience" during the Czech language and literature classes. It further presents specific suggestions and comments about how to work on reading of selected texts in the classroom. Primarily, the thesis focuses on education in the sixth grade of primary schools.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav české literatury a komparatistikycs_CZ
thesis.grade.code3


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV