Prohlížení dle autora "Havlíčková, Radka"
-
Astrid Lindgrenová: Bratři Lví srdce, Literární dílo cestami dramatické výchovy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHavlíčková, Radka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2008)Datum obhajoby: 15. 5. 2008Diploma work is intented on evaluation literatury work of The Brothers Lionheart, looking for (and finding) ways that the work is possible to compile by methods of dramatic education and shift contents into experience of ... -
Časová perspektiva studentů gymnázia
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHavlíčková, Radka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2010)Datum obhajoby: 7. 6. 2010 -
Vliv atraktivity kontextu slovní úlohy na úspěšnost a řešení žáků
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHavlíčková, Radka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2021)Datum obhajoby: 19. 4. 2021Disertační práce obrací pozornost k problematice matematických slovních úloh a k žákům mladšího školního věku. Zkušenosti z praxe i výzkumy zabývající se obtížemi žáků s řešením slovních úloh stále hlasitěji upozorňují na ... -
Využití Evropského jazykového portfolia pro rozvoj dovedností hodnocení a sebehodnocení u žáků základních škol
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHavlíčková, Radka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006)Datum obhajoby: 19. 1. 2006Diplomová práce řeší otázky hodnocení a sebehodnocení žáků základní školy. Je zaměřena na využití Evropského jazykového portfolia jako prostředku pro rozvoj dovednosti sebehodnocení u žáků. Teoretická část obsahuje pojmy ... -
Využití Evropského jazykového portfolia pro rozvoj dovedností hodnocení a sebehodnocení u žáků ZŠ
Výsledek obhajoby: UZNÁNOHavlíčková, Radka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2007)Datum obhajoby: 6. 2. 2007Diplomová práce řeší otázky hodnocení a sebehodnocení žáků základní školy. Je zaměřena na využití Evropského jazykového portfolia jako prostředku pro rozvoj dovednosti sebehodnocení u žáků. Teoretická část obsahuje pojmy ... -
Využití MIM při diagnostice časové perspektivy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHavlíčková, Radka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2012)Datum obhajoby: 12. 9. 2012Diplomová práce se zabývá problematikou tematizace časové perspektivy a její diagnostikou u studentů gymnázia. Text je rozdělen do dvou částí - teoretické a praktické, přičemž důraz je kladen na část praktickou. Teoretická ...