• Bariéry ve vzdělávání předškolních dětí na okraji společnosti 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Zemanová, Helena (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2022)
      Datum obhajoby: 15. 6. 2022
      The diploma thesis deals with the existing barriers in preschool education, which stand among the children from the margins and their successful start of the educational process in the mainstream of education. The aim of ...
    • Ivan Illich a kritika institucí 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Díaz, Daniel (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)
      Datum obhajoby: 12. 6. 2023
      and key words The diploma thesis, Ivan Illich and the Criticism of the Institutions, contains the analysis of Illich's thoughts. The aim of the thesis is to demonstrate the criticism of the institutions by Illich using ...
    • komunitní škola jako jedna z alternativ při domácím vzdělávání 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Zavoralová, Petra (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)
      Datum obhajoby: 11. 9. 2023
      The bachelor's thesis deals with the topics of community schools as an alternative for children who are enrolled in home education. The theoretical part deals with the approximation of the term community schools abroad and ...
    • Specifika vzdělávacího systému ve Španělsku: bilingvní vzdělávání v autonomní oblasti Galicie 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Kohoutová, Martina (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2025)
      Datum obhajoby: 21. 1. 2025
      Diplomová práce se zaměřuje na analýzu vzdělávacího systému Galicie, jedné z autonomních oblastí Španělska, kde vedle španělštiny funguje jako kooficiální jazyk také galicijština. Cílem práce je popsat současný stav ...
    • Začleňování ukrajinských dětí do vzdělávacího procesu 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Herdová, Marie (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2024)
      Datum obhajoby: 11. 6. 2024
      V diplomové práci na téma "Začleňování ukrajinských dětí do vzdělávacího procesu" byly v teoretické části charakterizovány pojmy s tématem související, jako dítě s odlišným mateřským jazykem, integrace a inkluze. Dále byly ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV