Výuka motorických činností u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SOU
Teaching of motor activities of students with special educational needs at secondary school
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/92926Identifikátory
SIS: 166658
Kolekce
- Kvalifikační práce [23745]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Krejčová, Kristýna
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Učitelství pedagogiky
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
12. 9. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Metody výuky|praktické vyučování|motorické činnosti|diverzita žáků|speciální vzdělávací potřebyKlíčová slova (anglicky)
Methods of education|practical training|motor activities|diversity of students|special educational needsPráce je zaměřena na výběr metod a výukových strategií při vyučování motorických činností žáků SOU se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část je věnována specifikaci praktického vyučování, používaných výukových metod a vlivu diverzity na výběr vhodných metod a strategií při praktickém vyučování. Empirická část je mnohonásobnou případovou studií založenou na sledování určité skupiny žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při praktickém vyučování. Výzkum byl zaměřen na konkrétní aplikaci výukových metod v praxi s přihlédnutím na individuální potřeby žáků.
The thesis is focused on selection of methods and teaching strategies in teaching motor activities of secondary school students with special educational needs. The theoretical part deals with practical training, teaching methods, the influence of diversity to selection of appropriate methods and strategies used in practical training of students. . The empirical part of the thesis is a multiple case study based on observing a group of students with special educational needs during their practical training. The reserch was focused on using of particular methods regarding individual educational needs of the students.