Hodnocení zaměstnanců a jeho význam v organizaci
Bakalářská práce
Důvod omezené dostupnosti:
Tento dokument je přístupný pouze pro uživatele Univerzity Karlovy přihlášené pomocí Centrální autentizační služby UK z počítačů v interní síti Univerzity Karlovy.
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/89804Identifikátory
Katalog UK: 990006732440106986
Kolekce
Autor
Spoluautor
Kocianová, Renata, (vedoucí práce)
Datum vydání
2003Klíčová slova (česky)
Hodnocení (metodologie), Motivace, Odměny, Organizace a řízení, personální management, ZaměstnanciHodnocení zaměstnanců patří mezI nejdůležitější činnosti nejen personalistů, ale i vedoucích zaměstnanců na všech stupních řízení. Za posledních deset let se pomalu mění pohled na hodnocení zaměstnanců a jak hodnocení, tak hodnotitelé se přestávají na hodnocení zaměstnanců dívat jako na komplexní hodnocení prováděné v sedmdesátých a osmdesátých letech dvacátého století u nás.
