Uplatňování Etického kodexu reklamy v České republice
Implementation of Ethics Code of Advertisement in the Czech Republic
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/891Identifiers
Study Information System: 29429
Collections
- Kvalifikační práce [8840]
Author
Advisor
Referee
Šíma, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
21. 9. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Uplatňování Etického kodexu reklamy v České republice Assertion of Ethics Code of Advertisement in Czech Republic Cíl práce: analyzovat situaci etické samoregulace na poli reklamy v ČR a vytvořit návrh reklamm'ho spotu v souladu s Etickým kodexem Metody práce: analýza případů řešených Radou pro reklamu, vlastní projekt Výsledky: vyhodnocení výsledků stížností na reklamu a zjištění postoje veřejnosti, změna reklamního spotu Klíčová slova: reklama, právo, etická samoregulace, Rada pro reklamu, copy advice, Etický kodex 1