Marketing a personální podmínky v lyžařských školách v ČR
Marketing and Personnel Conditions in Czech Ski Schools
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/887Identifiers
Study Information System: 29433
Collections
- Kvalifikační práce [8840]
Author
Advisor
Referee
Oponent B,
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
26. 9. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Název práce: Marketing a personální podmínky v lyžařských školách v ČR Anglický název práce: Marketing and personnel conditions in czech ski schools Cíle práce: Zjistit silné a slabé stránky velké a malé lyžařské školy, navrhnout opatření ke zlepšení stávající situace. Metody: Částečná analýza SWOT, popisná analýza, rozhovor. Výsledky: Na základě rozhovorů s majiteli a instruktory lyžařských škol a dalších dostupných informací byly S-W analýzou zjištěny silné a slabé stránky jedné velké a jedné malé lyžařské školy a byly uvedeny návrhy na opatření ke zlepšení. Klíčová slova: Lyžařská škola, marketing, strategie, spokojenost, klient, cena, APUL. - 1 -