Analýza motivace návštěvníků fitness center
Motivation Analysis of Fitness Center Clients
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8000Identifikátory
SIS: 29598
Katalog UK: 990008912750106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [8928]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Chalupová, Eva
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Pedagogika, psychologie a didaktika
Datum obhajoby
20. 9. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Název: Analýza motivace návštěvníků fitness center. Cíle práce: Zmapovat a analyzovat motivaci návštěvníků velkých fitness komplexů typických pro velké město, jakým je fitness centrum Factory Pro v Praze. Metoda: Pro sběr dat jsme použili dotazníkovou metodu ve fitness centrech Factory Pro v Praze. K vyhodnocení dat byla použita statistická metoda v programu Microsoft Excel, ve kterém byly následně vytvořeny grafy, které motivy návštěvm'ků fitness center inventarizují. Výsledky: Získané výsledky ukazují skladbu motivační struktury a hierarchii motivů návštěvníků fitness komplexů v Praze. Částečně charakterizují návštěvníky, jejich životní styl, tělesné sebepojetí, fitness život a vyhodnocují rozdíly motivace ve fitness, ve vztahu k pohlaví a věku. Klíčová slova: motivace, sebepojetí, tělesné sebepojetí, motivace k pohybové aktivitě, fitness, motivace ve fitness 2
Title: Motivation offitness centers' visitors analysis. Objective of the work: To map and analyse visitors' motivation of the big typical fitness complexes in the large cítíes. e.g. Factory Pro in Prague. Metodology: We used for the collection ofthe data metodology of questionnaire in the fitness centers Factory Pro in Prague. The statistical method of Microsoft Excel was used for an evaluation ofthe data. Results: The results show motivation structure and hierarchy of motives of the fitness complexes' visitors in Prague. They partly characterise the visitors, their life style, Self- concept, fitness life and evaluate the differencies of motivation in fitness, in connection with sex and age. Keywords: motivation, Self-concept, body ímage, motivatíon m physícal activíty, fitness, motivation in fitness 3