Využití e-learningu na střední škole při výuce odborných předmětů
Use of e-learning in lessons of vocational subjects at secondary schools
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/77633Identifiers
Study Information System: 148019
CU Caralogue: 990020258070106986
Collections
- Kvalifikační práce [19966]
Author
Advisor
Referee
Richterová, Magdalena
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Teacher Training in Vocational Education and Training
Department
Information is unavailable
Date of defense
8. 9. 2015
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Learning Management System - LMS, E-learning, tvorba E-kurzu, blended learning, studijní opora, MoodleKeywords (English)
Learning Management System - LMS, E-learning, creation of E-course, blended learning, study support, MoodleCitace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Design online vzdělávání - vliv způsobu testování na učení se
Defence status: DEFENDEDNečadová, Karolína (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2024)Date of defense: 29. 1. 2024(in English): This thesis examines how the form of testing and assessment affects teaching and learning strategies. The thesis first introduces the basic concepts associated with e-learning. First, the phenomenon of ... -
Vytvoření e-learningového kurzu pro předmět technologie grafiky na střední odborné škole
Defence status: DEFENDEDNová, Eliška (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2024)Date of defense: 5. 9. 2024Diplomová práce se věnuje zásadám tvorby e-learningového kurzu pro obor grafický design na střední odborné škole. Cílem práce je návrh e-learningového kurzu pro předmět technologie grafiky pro žáky třetího ročníku. Teoretická ... -
Continuing Beginner Learners in Adult EFL Classes
Defence status: DEFENDEDMihulková, Šárka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014)Date of defense: 30. 5. 2014Tato práce řeší otázky výuky věčných začátečníků v kurzech anglického jazyka pro dospělé. Zaměřuje se na popis faktorů, jež mohou mít vliv na stagnaci procesu učení u této skupiny žáků, a snaží se zjistit, do jaké míry se ...