Historie elementárního školství ve vybraných lokalitách (školní projekt)
History of elementary education in selected areas (school project)
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/71916Identifikátory
SIS: 147905
Kolekce
- Kvalifikační práce [19346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Prokop, Jiří
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výchova ke zdraví
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
21. 5. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
projektová výuka, základní škola, historie, kronika, dějiny školy, historie školy;Klíčová slova (anglicky)
project based learning, primary school, history, chronicle, building of school, additional building, history of the townPráce se zabývá regionální historií okresu Praha západ, vznikem a historií základního školství. Dělí se na teoretickou a praktickou část. Teoretická část chronologicky seznamuje s historií jednotlivých škol od jejich vzniku (úplného zániku), až po současnost. Historie konkrétních škol na okrese je materiálovým zdrojem k vypracování projektu pro žáky jednotlivých škol i širokou veřejnost. Cílem tohoto projektu bylo seznámení žáků s dějinami jejich školy a prohloubení vztahu žáků k ní. Projekt byl realizován ve školním roce 2014/2015.Všechny navrhované aktivity a očekávané výstupy jsou v souladu s rámcovým vzdělávacím programem.
This diploma thesis is focused on the origin and history of elementary education system in the area Prague- west. The work is divided into two main parts, theoretical and practic. The theoretical part chronologically introduces the history of the schools since their inception ( complete dissolution ), to the present. The history of a particular schools in this area is the material source used to formulate the project for for students of different schools as the general public. The main aim of this project is to familiarize pupils with the history of their school and to strengthen the students' relationship to the school. The project will be realized in the school year 2014/2015. All proposed activities and expected outcomes are formulated according to the Framework Educational Programme.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Využití historie první světové války v médiu počítačových her
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOŠindelář, Jakub (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 18. 6. 2018Práce je komparativní případovou studií, která aplikuje typologii využití historie S. A. Metzgera a R. J. Paxtona na počítačových hrách Battlefield 1 a Valiant Hearts s tematikou první světové války. Cílem práce je hry ... -
Duchové dějiny v kontextu české a evropské historiografie 19. a 20. století
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOČtvrtník, Mikuláš (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2015)Datum obhajoby: 9. 12. 2015Základní tematický rámec a východisko dizertační práce představuje historiografický směr duchových dějin, jak se rozvíjel zejména v německém prostředí pod pojmem Geistesgeschichte, v české historiografii pak jako duchové ... -
The late socialist Czechoslovak ethnography and folklore studies and its influence on the Czech tradition of sociocultural anthropology after 1989
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOBalaš, Nikola (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2020)Datum obhajoby: 2. 12. 2020Předkládaná práce se snaží prozkoumat československou etnografii a folkloristiku v období pozdního socialismu a poskytnout tím základ pro pochopení postsocialistické transformace etnografie v antropologii a etnologii. ...