Proces založení a tvorby oděvní značky
Proces of Establishing and Management of Fashion Brand
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/64709Identifiers
Study Information System: 151956
Collections
- Kvalifikační práce [18438]
Author
Advisor
Referee
Hejlová, Denisa
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
15. 6. 2015
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Módní značka, brand, yen3k, byznys plán, marketing módní značky, podnikání, branding, streetwear, založení značky, tvorba značky, identita značky, brand building, móda, oblečeníKeywords (English)
Fashion brand, brand, yen3k, business plan, fashion marketing, entrepreneurship, branding, streetwear, brand establishing, creation of a brand, brand identity, brand building, fashion, clothingvii Abstrakt Bakalářská práce "Proces založení a řízení módní značky" pojednává o tom, jak založit a vytvořit oděvní značku, jak zpracovat její podnikatelský plán a jaké metody a techniky k tvorbě značky využít. Nejprve je nastíněna problematika založení živnostenského podnikání, dále je pak vysvětlena struktura a využití podnikatelského plánu a nakonec teoretické části práce je blíže popsán marketing módních značek, stejně jako marketingové a strategické analýzy a nástroje, které slouží právě k tvorbě značky. V praktické části práce autor, dle nabytých vědomostí, zpracovává podnikatelský plán na streetwearovou značku yen3k. Autor se zaměřuje na strategickou analýzu nově vzniknuvšího podniku ve formě SWOT analýzy, na segmentaci trhu a poté zejména na marketingový mix značky. Zevrubněji je rozebrána propagace v rámci marketingového mixu. V závěru se autor zabývá organizačním plánem, hodnocením rizik a finančním plánem. Klíčová slova Módní značka, brand, yen3k, byznys plán, marketing módní značky, podnikání, branding, streetwear, založení značky, tvorba značky, identita značky, brand building, móda, oblečení
The diploma thesis "The Process of Establishing and Building a Fashion Brand" deals with the process of establishing a fashion brand, how to write its business plan and which me- thods and techniques are suitable to use to create a fashion brand. The first part of this thesis covers the issues of establishing small business, then it is explained the structure and utilization of business plan and at the end of the theoretical part is closely described fashion marketing, as well as marketing and strategic analyzes and tools, which are generally used for building brands. In the practical part of this thesis the author, according to the acquired knowledge, handles the business plan of the streetwear brand called yen3k. Author focuses on SWOT strategic analysis, market segmentation and mainly on the marketing mix. Especially the promotion part of the marketing mix is described deeply. In conclusion, organizational plan, risks assessment and financial plan are evaluated. Keywords Fashion brand, brand, yen3k, business plan, fashion marketing, entrepreneurship, branding, streetwear, brand establishing, creation of a brand, brand identity, brand building, fashion, clothing vi
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro
Defence status: NOT DEFENDEDRenčová, Michaela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 15. 6. 2015Bakalářská práce Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro se zabývá vyhodnocováním pozice značky na trhu v procesu strategického řízení značky. V první části ... -
Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro
Defence status: DEFENDEDRenčová, Michaela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Date of defense: 7. 9. 2015Bakalářská práce Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro se zabývá vyhodnocováním pozice značky na trhu v procesu strategického řízení značky. V první části ... -
Porovnání image značky vybraného e-shopu s image značky ideálního online prodejce
Defence status: DEFENDEDJarošová, Eliška Marie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2024)Date of defense: 20. 6. 2024