Využití marketingových nástrojů v Knihovně Jiřího Mahena
Benefits of marketing tools usage in a library of Jiří Mahen
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/50961Identifiers
Study Information System: 97046
Collections
- Kvalifikační práce [23729]
Author
Advisor
Referee
Šušáková, Zdeňka
Faculty / Institute
Faculty of Arts
Discipline
Information Studies and Librarianship
Department
Institute of Information Studies and Librarianship
Date of defense
12. 9. 2011
Publisher
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
marketingové nástroje, Knihovna Jiřího Mahena, KJM, SWOTKeywords (English)
marketingové nástroje, Knihovna Jiřího Mahena, KJM, SWOTPráce se věnuje marketingu knihoven a jeho specifickým formám v oblasti marketingových nástrojů. V první teoretické části je představena Knihovna Jiřího Mahena. Druhá část pojednává o marketingových nástrojích a jejich využití. Ve třetí empirické části je uvedena SWOT analýza, ve čtvrté části je dotazníkový průzkum, grafy, hodnocení a návrhy na zlepšení.
In this thesis, the library marketing and its specific forms are described. In the first theoretical part is introduced the Jiří Mahen Library. The library marketing and its application is in the second part of the work. The third empirical part contains the SWOT analysis. There are questionnaire form, graphs, evaluation and some improvements in the marketing tools in the last chapter.