PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností
PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/47978Identifikátory
SIS: 97843
Kolekce
- Kvalifikační práce [23727]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Zbiejczuk, Adam
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Studia nových médií
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií - studia nových médií
Datum obhajoby
21. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Public relations, PR 2.0, nová média, sociální média, sociální sítě, internet, integrovaná komunikaceKlíčová slova (anglicky)
Public relations, PR 2.0, new media, social media, social networks, internet, integrated communicationDiplomová práce "PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností" se zabývá aplikací nových médií v procesu budování vztahů s veřejností pomocí nástrojů public relations. Cílem práce je vytvořit ucelený pohled na možnosti využívání nových médií a jejich vliv na změnu komunikačního paradigmatu oboru public relations. Důraz je kladen především na sociální média, která tvoří jednu z kategorií nových médií. Teoretická část práce se věnuje základním definicím a klíčovým vlastnostem oboru public relations, nových a sociálních médií a hlavním rozdílům mezi "starými" a "novými" médii. Je zmapována implementace sociálních médií do procesu budování vztahů s veřejností a jejich postavení a přínos pro obor public relations. Jako vlastní přínos diplomové práci jsem provedla výzkum. Analytická část práce řeší konkrétní případové studie zapojení sociálních médií do public relations aktivit. Případové studie a jejich analýza by měly pomoci potvrdit či vyvrátit hypotézu, že paradigma public relations se vlivem nových médií proměňuje.
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target of this thesis is to provide a comprehensive outlook on options of using new media and their influence on a transformation of communication paradigm of the public relations discipline. It focuses particularly on social media that form one of the new media categories. The theoretical part follows basic definitions and key characteristics of the public relations discipline, new and social media and main differences between the "old" and "new" media. It is dealt with the implementation of social media to the process of building relations with public and their role and contribution for the public relations discipline. As an own contribution to the thesis I conducted a research. The analytical part explores particular case studies of implementation of social media to public relations activities. The case studies and their analysis are supposed to validate or invalidate the hypothesis of the influence of new media on changing paradigm of public relations.