Hodnocení připravenosti studentů na práci učitele TV
The Evaluation of Students Readiness for the Profession of a Physical Education Teacher
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/4275Identifiers
Study Information System: 29228
Collections
- Kvalifikační práce [8928]
Author
Advisor
Referee
Piskáčková, Anna
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Physical Education and Sport
Department
Information is unavailable
Date of defense
9. 5. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Good
Název diplomové práce: Hodnocení připravenosti studentů na práci učitele tělesné výchovy. Název diplomové práce v angličtině: Value of student's readiness for physical education teacher's job Cíle práce: Cílem práce bylo provést hodnocení průběhu pedagogických praxí studentů FTVS-UK v tělesné výchově na základních školách. Zjistit podmínky v jakých se pedagogické praxe konají (úroveň vybavení škol - pomůcky, sportoviště). Dále zjistit, které aktivity studenti nejčastěji zařazují do výuky a jak se studentům daří udržet kázeň, motivaci žáků a bezpečnost při vlastním pedagogickém působení. Zjistit s jakým úspěchem či neúspěchem jsou studenti schopni řešit problémy se kterými se v průběhu vlastní praxe setkali a museli je řešit. Zjistit celkovou připravenost studentů na pedagogický proces. Metoda: Jako metoda zjišťující podmínky a průběh pedagogických praxí byla zvolena metoda dotazníkového šetření, která shromažďování dat zakládá na dotazování osob. Je určena pro hromadné získávání údajů. Byl použit dotazník, který sestavil Tilinger a Kovář v roce 2005. Dotazování se zúčastnilo 147 studentů prezenčního studia, kteří právě ukončili pedagogickou praxi na ZŠ (květen 2005) v roasahu 4 hodin hospitací a 36 hodin výuky. Celkem jsem vyhodnotil 147 dotazníků. U jednotlivých odpovědí jseme zjišťovali četnost vyjádření...