Klima školní třídy
The Atmosphere of the Classroom
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/2638Identifiers
Study Information System: 20501
Collections
- Kvalifikační práce [19351]
Author
Advisor
Referee
Kalbáčová, Jaroslava
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Teacher Training for Primary Schools
Department
Information is unavailable
Date of defense
19. 1. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Teoretická část se vztahuje k objasnění některých metod, strategií a pojmů pedagogicko-psychologické diagnostiky. Její součástí je zaměření se na osobnost žáka, jeho sociální role, které vznikají v rámci školy a třídy, školní prostředí, klima školní třídy a faktory, které vývoj školního klimatu ovlivňují. Výzkumná část je zaměřena na sledování vývoje sociálních vztahů v dané sociální skupině, sociálních vztahů mezi jednotlivými žáky, jejich sociální role a pozice a vnímání sociálního klimatu třídy. Výzkum je šetřen v rozmezí dvou let - třetí a čtvrtá třída základní školy. Klíčová slova: Osobnost žáka Sociální role Sociální pozice Sociální skupina Školní třída Klima školní třídy < Školní prostředí Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The theoretical part of this diploma work relates to the explanation of some methods, strategies and conceptions of pedagogical-psychological diagnostics. The focus on pupil's personality, his social roles that arise inside the class and school, the school and class atmosphere and factors that affect the development of the school atmosphere, is a part of this work as well. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)