Simulátor stavebnice Intelino® Smart Train
Intelino® Smart Train building set simulator
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/201421Identifikátory
SIS: 281653
Kolekce
- Kvalifikační práce [11599]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Forstová, Lenka
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Matematika se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Informatika se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwaru a výuky informatiky
Datum obhajoby
26. 6. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Simulátor|Intelino® Smart Train|Vlak|Programování|Stavebnice|Sandbox|ÚlohyKlíčová slova (anglicky)
Simulator|Intelino® Smart Train|Train|Programming|Building set|Sandbox|TasksStavebnice intelino® Smart Train je programovatelná vlaková stavebnice, díky které si děti osvojují základní principy programování. Cílem naší práce bylo vytvořit simu- látor této stavebnice. Simulátor jsme implementovali v prostředí herního engine Unity. Mimo vytvoření samotného simulátoru jsme do něj implementovali i řešení jednoduchých programátorských úloh s automatickým vyhodnocováním splnění. Většina úloh byla pře- vzata z Edu Central, ale pár z nich jsme si vymysleli sami. Na závěr se nám podařilo získat nestrukturovanou zpětnou vazbu od několika málo uživatelů, čímž jsme získali lepší představu o tom, jakým směrem by se další vývoj simulátoru mohl ubírat.
Intelino® Smart Train building set is programmable train building set, thanks to which children acquire the basic principles of programming. Goal of our theses was to create a simulator of this building set. We developed the simulator using the Unity game engine. In addition to creating the simulator, we have included solving of simple programming assignments with automatic evaluation. Most of the assignments were adopted from Edu Central. However a few of them were created by us. At the end we have gained feedback from a few users, which helped us to get a better idea of where the further development of the simulator could go.