Red Bull a jeho role v propagaci extrémních sportů: Analýza mediálního pokrytí na online zpravodajských portálech iSport.cz a Sport.cz
Red Bull and its role in the promotion of extreme sports: analysis of media coverage on the online news portals iSport.cz and Sport.cz
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/200697Identifikátory
SIS: 275057
Kolekce
- Kvalifikační práce [18670]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Miessler, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
19. 6. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Red Bull, iSport.cz, Sport.cz extrémní sporty, sportovní žurnalistika, sportovní sponzorství, Red Bull Media House, popularizace sportu, sportovní marketing, multiplatformní média, sportovní akce, mediální projektyKlíčová slova (anglicky)
Red Bull, iSport.cz, Sport.cz, extreme sports, sports journalism, sports sponsorship, Red Bull Media House, sports popularization, sports marketing, multiplatform media, sports events, media projectsCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vývoj periodika Sport Magazín v letech 1997-2012
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMolitoris, Andreas (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Datum obhajoby: 2. 2. 2016Diplomová práce Vývoj periodika Sport Magazín v letech 1997-2012 se zabývá periodikem Sport Magazín, páteční přílohou deníku Sport. V úvodní části se diplomová práce zabývá historií periodika a jeho vydavatelství, pomocí ... -
Mediální obraz skoků na lyžích perspektivou závodníků
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOBártová, Patricie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Datum obhajoby: 22. 6. 2020The Bachelor thesis The media image of ski jumping as perceived by ski jumpers describes how selected Czech ski jumpers perceive the media coverage of their discipline. At the same time, the thesis captures how and to what ... -
Olympiáda a média: genderové nerovnosti v zobrazování českých sportovců a sportovkyň
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPrudnikova, Elizaveta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018This thesis deals with gender inequalities in media presentation of Czech athletes during Winter Olympic Games 2014 in Sochi. The rationale for conducting research on this topic is the International Olympic Committee's ...