Trenérská filozofie v barevném minivolejbalu
Coaching philosophy in colored mini volleyball
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/200493Identifikátory
SIS: 277165
Kolekce
- Kvalifikační práce [9131]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Petružela, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání - Geografie se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra sportovních her
Datum obhajoby
16. 6. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
trenér, děti, trénink, kategorie, minivolejbal, volejbalKlíčová slova (anglicky)
coach, children, training, categories, mini volleyball, volleyballNázev: Trenérská filozofie v barevném minivolejbalu Cíle: Cílem této bakalářské práce bylo zjistit na základě získaných informací, jaký přístup a filozofii trénování mají trenéři k minivolejbalu, jaké jsou jejich priority při turnajích a při tréninku, zda jsou dostatečně vzdělaní, jestli se dále vzdělávají a jaká je organizační stránka jejich tréninků. Metody: Jako metoda pro dosažení tohoto cíle, byl zvolen kvantitativní výzkum pomocí dotazníku, který byl elektronicky rozeslán mezi trenéry minivolejbalu. Ze získaných odpovědí byl vyvozen závěr. Výsledky: Výsledky z dotazníku jsou zorganizovány do tabulek a grafů a jsou rozšířeny o komentář. Z informací, které byly výzkumem získány, byl vyvozen závěr, že trenéři kladou důraz na celkový rozvoj svěřenců a jejich pozitivní vztah ke sportu. Klíčová slova: trenér, děti, trénink, minivolejbal, volejbal
Title: Coaching philosophy in colored mini volleyball Objective: The aims of this bachelor's thesis was to find out, based ond the collected data, how mini volleyball coaches approach the training of children, what their priorities are during tournaments and training, whether they are adequately educated, if they continue to pursue further education, and how their trainings are organized. Methods: As a method to achieve this goal, quantitative research was chosen using a questionnaire that was electronically distributed among mini-volleyball coaches. A conclusion was drawn from the responses received. Results: The results from the questionnaire are organized into tables and graphs and are supplemented with commentary. Based on the information obtained through the research, it was concluded that coaches emphasize the overall development of their player and their positive relationship with sport. Keywords: coach, children, training, minivolleyball, volleyball