Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
“Il libro di lettura non sia un centone di trite nozioni”: i manuali di lettura nei programmi ministeriali per la scuola elementare (1860–1905)
"Ať čítanka není sto banálních pojmů": příručky pro čtení v ministerských programech pro základní školy (1860-1905)
Vědecký článek
Datum publikování: 2023
Abstrakt nenalezen
Writer-reader interaction in L2 learner academic discourse: Reader engagement in Czech students’ Master’s theses
Interakce mezi pisatelem a čtenářem v akademickém diskurzu studentů L2: Zapojení čtenáře v magisterských pracích českých studentů
Vědecký článek
Datum publikování: 2023
Abstrakt nenalezen
Anglicisms: Towards defining their concept and typology
Anglicismy: K vymezení jejich pojmu a typologie
Vědecký článek
Datum publikování: 2023
Abstrakt nenalezen
The Catalan language as seen by foreign travellers in the second third of the 19th century
Katalánština očima zahraničních cestovatelů ve druhé třetině 19. století
Vědecký článek
Datum publikování: 2023
Abstrakt nenalezen
Word-formation Analysis Software Tool for Teaching Czech for Foreigners (SLAN). An interim report.
Softwarový nástroj pro slovotvornou analýzu ve výuce češtiny pro cizince (SLAN). Průběžná zpráva.
Vědecký článek
Datum publikování: 2023
Abstrakt nenalezen
Tracing back the history of Italian Attributive-Appositive Noun+Noun compounds: First outcomes
Sledování historie italských atributivně-apozičních spojení podstatného jména a podstatného jména: První výsledky
Vědecký článek
Datum publikování: 2023
Abstrakt nenalezen