Stolní hra Agricola a umělá inteligence
Agricola the board game and artificial intelligence
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/183061Identifikátory
SIS: 250863
Kolekce
- Kvalifikační práce [11216]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Musil, Tomáš
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování a softwarové systémy
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwaru a výuky informatiky
Datum obhajoby
29. 6. 2023
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
umělá inteligence|stolní hra|AgricolaKlíčová slova (anglicky)
artificial intelligence|board game|AgricolaBakalářská práce na téma umělá inteligence ke hře Agricola se zabývá samotnou implementací hry, počítačem řízeného hráče a vytvořením strategie pro lidského hráče. Vyvinutý program umožňuje v základním rozsahu hru uživatele s počítačem, paralelní simulaci her počítačů proti sobě, analýzu dat a zobrazení historie hry.
Bachelor thesis on artificial intelligence for Agricola deals with the actual implementation of the game, the computer controlled player, and the creation of a strategy for the human player. The developed program allows, in a basic scope, user-computer play, parallel simulation of computer games against each other, data analysis, display of game history.