Povědomí a postoje studentů FTVS UK k discgolfu
Awareness and Attitudes of UK FTVS Students to Discgolf
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/175338Identifikátory
SIS: 238732
Kolekce
- Kvalifikační práce [8921]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janák, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Katedra jazyků
Datum obhajoby
2. 9. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Povědomí, postoje, discgolf, marketingový výzkum, Fakulta tělesné výchovy a sportuKlíčová slova (anglicky)
Awareness, attitudes, disc golf, marketing research, Faculty of Physical Education and SportNázev: Povědomí a postoje studentů UK FTVS k discgolfu. Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje mají studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy k discgolfu a jaké povědomí mají o tomto sportu. Metody: V této práci byla použita metoda elektronického dotazování. Dotazováním byla sesbírána data zjišťující povědomí studentů FTVS UK o discgolfu a postoje studentů k tomuto sportu. Výsledky: Výzkumem bylo zjištěno, že základní povědomí o discgolfu má většina studentů. Detailnější znalosti tohoto sportu jsou méně časté. Postoje studentů jsou nejčastěji kladné, případně neutrální. Polovina studentů má zkušenost s hraním. Klíčová slova: Povědomí, postoje, discgolf, marketingový výzkum, Fakulta tělesné výchovy a sportu
Title: Knowledge and attitudes of UK FTVS students to disc golf. Aim: The aim of this bachelor's thesis is to find out what attitudes students of Faculty of Physical Education and Sports of Charles University have to disc golf and what awareness they have of the sport. Methods: The electronic survey method was used in this work. Through surveying FTVS UK students, data about their awareness of disc golf and their attitudes towards this sport were collected. Results: The research found that most students have a basic knowledge of disc golf. More detailed knowledge of this sport is less common. Students' attitudes are most often positive or neutral. Half of the students have experience playing. Keywords: Awareness, attitudes, disc golf, marketing research, Faculty of Physical Education and Sport