SPECIFIKA PRÁCE S DLOUHODOBÝMI KLIENTY NA LINCE DŮVĚRY SENIOR TELEFON
Článek
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/123722Identifikátory
Kolekce
- Číslo 2 [10]
Autor
Datum vydání
2020Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaPraha
Praha
Zdrojový dokument
Fórum sociální práce (web)ISSN: 2336-6664
Rok vydání periodika: 2020
Ročník periodika: 2020
Číslo periodika: 2
Odkaz na licenční podmínky
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/Tento text se zaměřuje na práci s dlouhodobými klienty na lince důvěry Senior telefon. Zkoumá, jaká jsou specifika práce s klienty, kteří se na linku důvěry Senior telefon obracejí dlouhodobě oproti ostatním klientům, kteří využívají služeb linky důvěry Senior telefon a nejsou označeni jako dlouhodobí klienti. Práce se opírá o teoretické poznatky z odborné literatury, o statistiky, vnitřní předpisy, dokumenty a metodické materiály linky důvěry Senior telefon. Empirická část je zaměřena na analýzu vybraných dokumentů, které se zabývají možnostmi práce s dlouhodobými klienty za účelem porovnání zjištěných informací s Metodikou práce s dlouhodobými klienty na lince důvěry Senior telefon.