Carty - Arcade Racing Game
Carty - arkádová závodní hra
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/120991Identifiers
Study Information System: 215837
Collections
- Kvalifikační práce [11349]
Author
Advisor
Referee
Gemrot, Jakub
Faculty / Institute
Faculty of Mathematics and Physics
Discipline
Programming and Software Systems
Department
Department of Distributed and Dependable Systems
Date of defense
14. 9. 2020
Publisher
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaLanguage
English
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Unity, C#, závodní hra, uživatelská rozšiřitelnostKeywords (English)
Unity, C#, racing game, user extensibilityCílem této bakalářské práce je implementovat arkádovou závodní hru v herním enginu Unity. Stejně jako ostatní hry tohoto žánru nabízí naše hra několik různých typů hry pro jednoho hráče, systém bonusů v závodě a hru více hráčů na jednom zařízení. Ovládání a chování aut je arkádové. Kromě výše zmíněných tradičních prvků obsahuje naše hra editor pro stavění aut. Auta se v něm dají stavět nejen z předpřipravených dílů, hráči si mohou nové díly také sami vytvořit a nahrát do naší hry. Z těchto dílů pak můžou postavit auto a závodit s ním. Pro nahrávání dílů jsme připravili Unity projekt, v něm pak mohou hráči využít našeho rozšíření pro Unity editor. 1
The goal of this thesis is to implement an arcade racing game using the Unity en- gine. Our game contains usual features of the games of this genre. These are simple and forgiving car controlling, various singleplayer modes, power ups and a split-screen multiplayer. On top of that we have created a built-in editor where players can build cars and then race with them. Players can build new cars either from prepared parts or they can import their own 3D models. We have prepared a simple Unity project with editor extension for creating of new parts. 1