Zobrazit minimální záznam

Applying skills acquired from complete crisis intervention trainin participant's experience after 4 months
dc.contributor.advisorPazlarová, Hana
dc.creatorBeďačová, Marie
dc.date.accessioned2018-07-17T09:58:51Z
dc.date.available2018-07-17T09:58:51Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/99937
dc.description.abstractBakalářská práce "Využití dovedností výcviku v kompletní krizové intervenci - zkušenost účastníků po 4 měsících" je zacílena na zkušenost účastníků, jak využili získané dovednosti 4 měsíce po absolvování 150hodinového výcviku pořádaném organizací Déčko Liberec, z. s. Teoretická část má tři kapitoly a praktická část jednu. První kapitola seznamuje s problematikou krize, krizové intervence, rolí interventa a s vybranými etickými problémy. Druhá kapitola se zabývá historií krizové intervence, službou telefonické krizové pomoci, službou krizové pomoci tváří v tvář, profesními organizacemi a nabízí databázi registrovaných sociálních služeb krizové pomoci a telefonické krizové pomoci. Třetí kapitola pojednává o neziskové organizaci Déčko Liberec, z. s. , představuje její výcvik kompletní krizové intervence a kompetence absolventa. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum provedený formou dvou dotazníků, jednoho v říjnu 2017 a druhého po 4 měsících. Zjištění zaznamenala srovnání očekávání účastníků a jejich naplnění v oblasti práce ve službách krizové pomoci, četnosti setkání s klientem v krizi a využití tři zvolených dovedností.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis "Applying skills acquired from complete crisis intervention training - participants' experience after 4 months" aims at the experience of participants in how they applied the acquired skills within 4 months after a 150-hour complete crisis intervention training organised by a nonprofit organisation "Déčko Liberec, z. s. ". The theoretical part has three chapters and the practical part has another one. The first chapter introduces crisis, crisis intervention, the role of the intervention provider and chosen ethical problems. The second chapter deals with the history of crisis intervention, phone crisis services, crisis services face to face and professional organisations and it offers a database of registered social services of crisis aid and of phone crisis aid. The third chapter discusses the nonprofit organisation "Déčko Liberec, z. s.", introducing its complete crisis intervention training and graduate's competences. The practical part contains quantitative research in two questionaries, one of them carried out in October 2017 and the other one 4 months later. The survey monitors comparison of participants' expectations and their realisations in the field of working in crisis aid services, frequency of meeting clients in crisis and applying three chosen skills.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.subjectCrisisen_US
dc.subjectcrisis interventionen_US
dc.subjectintervention provideren_US
dc.subjectintervention provider's skillsen_US
dc.subjectethical problemen_US
dc.subjectservices of crisis aiden_US
dc.subjectdatabase of registred servicesen_US
dc.subjectcomplete crisis interventionen_US
dc.subjectKrizecs_CZ
dc.subjectkrizová intervencecs_CZ
dc.subjectinterventcs_CZ
dc.subjectdovednosti interventacs_CZ
dc.subjectetický problémcs_CZ
dc.subjectslužby krizové pomocics_CZ
dc.subjectdatabáze registrovaných služebcs_CZ
dc.subjectkompletní krizová intervencecs_CZ
dc.titleVyužití dovedností výcviku v kompletní krizové intervenci - zkušenost účastníků po 4 měsícíchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-26
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId201461
dc.title.translatedApplying skills acquired from complete crisis intervention trainin participant's experience after 4 monthsen_US
dc.contributor.refereeMašát, Vladimír
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Využití dovedností výcviku v kompletní krizové intervenci - zkušenost účastníků po 4 měsících" je zacílena na zkušenost účastníků, jak využili získané dovednosti 4 měsíce po absolvování 150hodinového výcviku pořádaném organizací Déčko Liberec, z. s. Teoretická část má tři kapitoly a praktická část jednu. První kapitola seznamuje s problematikou krize, krizové intervence, rolí interventa a s vybranými etickými problémy. Druhá kapitola se zabývá historií krizové intervence, službou telefonické krizové pomoci, službou krizové pomoci tváří v tvář, profesními organizacemi a nabízí databázi registrovaných sociálních služeb krizové pomoci a telefonické krizové pomoci. Třetí kapitola pojednává o neziskové organizaci Déčko Liberec, z. s. , představuje její výcvik kompletní krizové intervence a kompetence absolventa. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum provedený formou dvou dotazníků, jednoho v říjnu 2017 a druhého po 4 měsících. Zjištění zaznamenala srovnání očekávání účastníků a jejich naplnění v oblasti práce ve službách krizové pomoci, četnosti setkání s klientem v krizi a využití tři zvolených dovedností.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "Applying skills acquired from complete crisis intervention training - participants' experience after 4 months" aims at the experience of participants in how they applied the acquired skills within 4 months after a 150-hour complete crisis intervention training organised by a nonprofit organisation "Déčko Liberec, z. s. ". The theoretical part has three chapters and the practical part has another one. The first chapter introduces crisis, crisis intervention, the role of the intervention provider and chosen ethical problems. The second chapter deals with the history of crisis intervention, phone crisis services, crisis services face to face and professional organisations and it offers a database of registered social services of crisis aid and of phone crisis aid. The third chapter discusses the nonprofit organisation "Déčko Liberec, z. s.", introducing its complete crisis intervention training and graduate's competences. The practical part contains quantitative research in two questionaries, one of them carried out in October 2017 and the other one 4 months later. The survey monitors comparison of participants' expectations and their realisations in the field of working in crisis aid services, frequency of meeting clients in crisis and applying three chosen skills.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV