Inovace výuky v oboru sociální prácena Katedře pastorační a sociální práceEvangelické teologické fakulty UK
dc.contributor | ||
dc.contributor.author | Šťastná, Jaroslava | |
dc.contributor.author | Křížová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2018-05-28T11:05:30Z | |
dc.date.available | 2018-05-28T11:05:30Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/97393 | |
dc.description.abstract | V rámci vnitřní soutěže na UK na roky 2016−2018 v tematických okruzích Podpora pedagogické prá-ce akademických pracovníků a profilace a inovace studijních programů na úrovni předmětů/kurzů, byly naETF UK podpořeny dva různé projekty, jejichž cílem je rozšířit výuku na Katedře pastorační a sociálnípráce o praktické aktivity. Jádrem jsou vlastní výzkumné aktivity studentů v terénu a problémově orientovanéaktivní učení. Projekty zaujaly významnou pozici v profilu katedry. Realizace projektů s dů-razem na tvořivou a samostatnou práci studentů a vlastní výstupy z projektů jsou příspěvkem k rozvojioboru sociální práce a jejím interakcím s dalšími obory na ETF UK, popř. i s jinými vysokými školami. | cs |
dc.description.abstract | In the framework of internal competitions at the Charles University for the years 2016−2018 in thematiccircles, they were supported two different projects at the PTF, which aim to extend the teachingof the Pastoral and Social Work Department in practical activities. The core consists of the field researchactivities of the students and the problem-oriented active learning. The projects occupied animportant position in the department profile. Realization of projects with an emphasis on creative andindependent work of students and their own outputs from projects are a contribution to the developmentof the field of social work and its interaction with other fields at PTF, and with other colleges. | en |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | |
dc.title | Inovace výuky v oboru sociální prácena Katedře pastorační a sociální práceEvangelické teologické fakulty UK | cs |
dc.type | Vědecký článek | cs |
dcterms.license | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/ | |
uk.internal-type | uk_publication | |
dc.description.startPage | 60 | |
dc.description.endPage | 63 | |
dcterms.isPartOf.name | Fórum sociální práce | cs_CZ |
dcterms.isPartOf.journalYear | 2017 | |
dcterms.isPartOf.journalVolume | 2017 | |
dcterms.isPartOf.journalIssue | 2 | |
dcterms.isPartOf.issn | 2336-6664 | |
dc.subject.keyword | sociální práce | cs |
dc.subject.keyword | sociální marginalizace | cs |
dc.subject.keyword | sociální začleňování | cs |
dc.subject.keyword | metody sociální práce | cs |
dc.subject.keyword | kritická sociálnípráce | cs |
dc.subject.keyword | aktivní učení | cs |
dc.subject.keyword | problémově orientované učení | cs |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách
-
Číslo 2 [13]
Issue 2