Popularita olympijských her u veřejnosti ve srovnání s prezentací v tištěných médiích
Popularity of Olympic Games by public in comparison with presentation in Press media
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/965Identifikátory
SIS: 29701
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kolář, František
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
3. 5. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název: Popularita olympijských her u veřejnosti ve srovnání s prezentací v tištěných médiích Název v angličtině: Popularity of olympic games among people in comparison with presentation in press media Cíl práce: Cílem této práce je zjistit núru shody mezi prezentací olympijských her v tištěných médiích a informacemi, které žádá dotazovaná veřejnost. Metody: V práci byla využita obsahová analýza a dotazník, jakožto jedna z kvantitativních metod. Výsledky: Z výzkumu vyplynulo, že informace o olympijských hrách podávané tištěnými médii z velké části odpovídají požadavkům veřejnosti. Přesto však existují rozdíly v preferencích médií a veřejnosti a to především v případě letních olympijských her, konkrétně u sportovních odvětví. Rovněž způsob prezentace olympijských her v tištěných médiích se s požadavky veřejnosti shodoval pouze částečně. Klíčová slova: Olympijské hry, denní tisk, obsahová analýza, dotazník, novinové útvary