Zobrazit minimální záznam

How do reviewers percieve games? Videogames as artistic and technical products
dc.contributor.advisorŠvelch, Jaroslav
dc.creatorKolmann, Karel
dc.date.accessioned2018-10-02T16:45:59Z
dc.date.available2018-10-02T16:45:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/94801
dc.description.abstractPráce se zabývá herní žurnalistikou a zejména náhledem herních recenzentů na hry. Stěžejním tématem je otázka, zda herní recenzenti ve své práci nakládají s hrami jako s technickými či kulturními produkty. Práce v teoretické části představuje roli a postavení herní žurnalistiky, hry jako umění a estetické aspekty her. Na tato témata navazuje praktický výzkum, kdy je skrze obsahovou analýzu zkoumáno, jakým způsobem recenzenti hry chápou a jak je popisují v daných teoreticky zakotvených kategoriích.cs_CZ
dc.description.abstractThe main topic is centered around videogame journalism and the way in which game reviewers look at videogames. The defining question is whether videogame journalists treat videogames as cultural or technical products thorough their work. The role and position of videogame journalism, games as art and aesthetics aspects of videogames are first studied in the theoretical section. These topics are further examined in practice using content analysis of chosen reviews which aims to investigate the means through which reviewers describe videogames in previously theoretically defined categories.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectReviewsen_US
dc.subjectvideogamesen_US
dc.subjectvideogame journalismen_US
dc.subjectcultural criticismen_US
dc.subjectarten_US
dc.subjectRecenzecs_CZ
dc.subjectpočítačové hrycs_CZ
dc.subjectherní žurnalistikacs_CZ
dc.subjectkulturní kritikacs_CZ
dc.subjectuměnícs_CZ
dc.titleJak recenzenti nahlížejí na hry? Počítačové hry jako umělecké a technické produktycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-21
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId166957
dc.title.translatedHow do reviewers percieve games? Videogames as artistic and technical productsen_US
dc.contributor.refereeKrobová, Tereza
dc.identifier.aleph002173319
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá herní žurnalistikou a zejména náhledem herních recenzentů na hry. Stěžejním tématem je otázka, zda herní recenzenti ve své práci nakládají s hrami jako s technickými či kulturními produkty. Práce v teoretické části představuje roli a postavení herní žurnalistiky, hry jako umění a estetické aspekty her. Na tato témata navazuje praktický výzkum, kdy je skrze obsahovou analýzu zkoumáno, jakým způsobem recenzenti hry chápou a jak je popisují v daných teoreticky zakotvených kategoriích.cs_CZ
uk.abstract.enThe main topic is centered around videogame journalism and the way in which game reviewers look at videogames. The defining question is whether videogame journalists treat videogames as cultural or technical products thorough their work. The role and position of videogame journalism, games as art and aesthetics aspects of videogames are first studied in the theoretical section. These topics are further examined in practice using content analysis of chosen reviews which aims to investigate the means through which reviewers describe videogames in previously theoretically defined categories.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
thesis.grade.code2
dc.identifier.lisID990021733190106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV