Zobrazit minimální záznam

Problematic situations connected with position of school psychologist
dc.contributor.advisorKlimešová, Anna
dc.creatorHanauerová, Zuzana
dc.date.accessioned2017-11-02T10:54:07Z
dc.date.available2017-11-02T10:54:07Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/92783
dc.description.abstractThe bachelor work "Problematic situations connected with position of school psychologist" lies within the field of school psychology and it is focused on position of school psychologist in professional network with another school participants, and on problem situations which this position could bring. The aim of this work is present these problematic situations in practice of school psychologists and try to find their own possible ways out of these situations and propose some solutions. Content of this work is divided into theoretical and practical part. The issue of theoretical part is knowledge base connected to work school psychologist profession - from introduction of branch specific terms of "school psychology" and term "school psychologist", through definition of school psychologist's profession and another consulting school professions up to school psychologist's relations network, where the sensitive points can be found. This part of the work is focused on the knowledge about problematic situations, in which the school psychologist can be confronted in relations with another school participants. The practical (research) part is issued to experiences of school psychologists in Prague. Realized research followed the theoretical knowledges which are mentioned above. This part of work was made...en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce spadá do oboru školní psychologie a bude zaměřena na pozici školního psychologa v síti profesních vztahů na škole a problematické situace, které tato pozice může přinést. Cílem této práce je předložit s jakými problematickými situacemi se školní psychologové v praxi potýkají a jejich hledání východisek z těchto situací a způsoby jejich řešení. Obsah práce je členěn na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá poznatky vztahujícími se k práci školních psychologů - od představení odborných pojmů školní psychologie a školní psycholog, přes vymezení profese školního psychologa vedle ostatních poradenských profesí na škole, až po vztahovou síť školního psychologa, kde se mohou nacházet citlivá místa profese. V této části se práce zabývá teoretickými poznatky o problematických situacích, se kterými může být školní psycholog konfrontován ve vztahu k ostatním aktérům na škole. Praktická výzkumná část se zaměřuje na zkušenosti s prací školních psychologů v Praze. Realizované výzkumné šetření navazuje na výše uvedené teoretické poznatky. Tato část práce byla vedena formou rozhovorů se školními psychology. Kladené otázky byly primárně zaměřeny na zjištění problematických situací, kterým školní psycholog čelí a jaké jsou následně jejich způsoby hledání východisek a řešení.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleProblematické situace, které přináší pozice školního psychologacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-14
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId191696
dc.title.translatedProblematic situations connected with position of school psychologisten_US
dc.contributor.refereeKučerová, Olga
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csUspokojivěcs_CZ
thesis.grade.enSatisfactoryen_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce spadá do oboru školní psychologie a bude zaměřena na pozici školního psychologa v síti profesních vztahů na škole a problematické situace, které tato pozice může přinést. Cílem této práce je předložit s jakými problematickými situacemi se školní psychologové v praxi potýkají a jejich hledání východisek z těchto situací a způsoby jejich řešení. Obsah práce je členěn na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá poznatky vztahujícími se k práci školních psychologů - od představení odborných pojmů školní psychologie a školní psycholog, přes vymezení profese školního psychologa vedle ostatních poradenských profesí na škole, až po vztahovou síť školního psychologa, kde se mohou nacházet citlivá místa profese. V této části se práce zabývá teoretickými poznatky o problematických situacích, se kterými může být školní psycholog konfrontován ve vztahu k ostatním aktérům na škole. Praktická výzkumná část se zaměřuje na zkušenosti s prací školních psychologů v Praze. Realizované výzkumné šetření navazuje na výše uvedené teoretické poznatky. Tato část práce byla vedena formou rozhovorů se školními psychology. Kladené otázky byly primárně zaměřeny na zjištění problematických situací, kterým školní psycholog čelí a jaké jsou následně jejich způsoby hledání východisek a řešení.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor work "Problematic situations connected with position of school psychologist" lies within the field of school psychology and it is focused on position of school psychologist in professional network with another school participants, and on problem situations which this position could bring. The aim of this work is present these problematic situations in practice of school psychologists and try to find their own possible ways out of these situations and propose some solutions. Content of this work is divided into theoretical and practical part. The issue of theoretical part is knowledge base connected to work school psychologist profession - from introduction of branch specific terms of "school psychology" and term "school psychologist", through definition of school psychologist's profession and another consulting school professions up to school psychologist's relations network, where the sensitive points can be found. This part of the work is focused on the knowledge about problematic situations, in which the school psychologist can be confronted in relations with another school participants. The practical (research) part is issued to experiences of school psychologists in Prague. Realized research followed the theoretical knowledges which are mentioned above. This part of work was made...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV