dc.contributor.advisor | Šerák, Michal | |
dc.creator | Uhlíková, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2017-10-26T09:58:49Z | |
dc.date.available | 2017-10-26T09:58:49Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/92694 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá analýzou mezigeneračního programu s "Experimentální univerzita pro prarodiče a vnoučata" kontextu mezigeneračního učení mezigeneračních vztahů. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola se věnuje současných prarodičů a dětí. Druhá kapitola navazuje problematikou mezigeneračních vztahů a zabývá se ubýváním přirozených neračních interakcí a mezigenerační solidarity ve společnosti v důsledku společenských změn. V návaznosti na to je v kapitole zdůrazněn význam mezigeneračního vztahu mezi prarodičem a vnoučetem. Třetí kapitola představuje koncept mezigeneračního učení a blíže se věnuje mezigeneračnímu učení v rodině. Čtvrtá kapitola se zaměřuje mezigenerační uvádí typy a přínosy mezigeneračních programů a jmenuje některé existující mezigenerační programy v ČR. Vyústěním celé práce je empirické šetření í se významem Experimentální univerzity pro mezigenerační vztahy. Klíčová slova: mezigenerační učení, mezigenerační program, mezigenerační vztahy, mezigenerační solidarita, Experimentální univerzita pro prarodiče a vnoučata | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | intergenerational learning|intergenerational programs|intergenerational relationships|generation|intergenerational solidarity|Experimental University | en_US |
dc.subject | mezigenerační učení|mezigenerační programy|mezigenerační vztahy|generace|mezigenerační solidarita|Experimentální univerzita | cs_CZ |
dc.title | Aktivity Experimentální univerzity pro prarodiče a vnoučata v kontextu mezigeneračního učení | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-09-08 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 180044 | |
dc.title.translated | Experimental University for Grandparents and Grandchildren Activities in the Context of Intergenerational Learning | en_US |
dc.contributor.referee | Vojtko, Tibor | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce se zabývá analýzou mezigeneračního programu s "Experimentální univerzita pro prarodiče a vnoučata" kontextu mezigeneračního učení mezigeneračních vztahů. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola se věnuje současných prarodičů a dětí. Druhá kapitola navazuje problematikou mezigeneračních vztahů a zabývá se ubýváním přirozených neračních interakcí a mezigenerační solidarity ve společnosti v důsledku společenských změn. V návaznosti na to je v kapitole zdůrazněn význam mezigeneračního vztahu mezi prarodičem a vnoučetem. Třetí kapitola představuje koncept mezigeneračního učení a blíže se věnuje mezigeneračnímu učení v rodině. Čtvrtá kapitola se zaměřuje mezigenerační uvádí typy a přínosy mezigeneračních programů a jmenuje některé existující mezigenerační programy v ČR. Vyústěním celé práce je empirické šetření í se významem Experimentální univerzity pro mezigenerační vztahy. Klíčová slova: mezigenerační učení, mezigenerační program, mezigenerační vztahy, mezigenerační solidarita, Experimentální univerzita pro prarodiče a vnoučata | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |