Příspěvek k využití marketingu ve vzdělávání dospělých
Diplomová práce
Důvod omezené dostupnosti:
Tento dokument je přístupný pouze pro uživatele Univerzity Karlovy přihlášené pomocí Centrální autentizační služby UK z počítačů v interní síti Univerzity Karlovy.
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/89964Identifikátory
Kolekce
Autor
Spoluautor
Mužík, Jaroslav, (vedoucí práce)
Datum vydání
2004Klíčová slova (česky)
masová komunikace, Marketing, Public relations, reklama, Vzdělávání dospělých, vzájemné vztahyMarketing v oboru vzdělávání dospělých by se proto dle mého názoru měl zabývat nejen úzce vymezeného pole vzdělávání, ale i snahami širšímí - - celospolečenskýmí, proto se v této práci zaměřuji na sociální marketing, který je ve světě široce rozpracován a mnohé jeho metody lze využít jako inspiraci také v marketingu vzdělávání dospělých.