Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVrzáček, Petr
dc.contributor.authorMacková, Eva
dc.date.accessioned2019-12-17T14:47:50Z
dc.date.available2019-12-17T14:47:50Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/89904
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectDeterminanty zdravícs_CZ
dc.subjectDiplomové práce FHS KŘScs_CZ
dc.subjectPrevence zdravícs_CZ
dc.subjectpodpora zdravícs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.titleKomunikace s klienty při provádění prevence a podpory zdravícs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.identifier.aleph000197940
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
uk.file-availabilityVUK
dc.identifier.lisID990001979400106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV